• Lol, hij is echt zo aardig (al mag niemand hem) Ik had de toets dus niet bij tijds af. Want ik snapte van sommige vragen geen hol. En toen was de toetstijd dus af, en had ik dus anderhalve vraag niet dus. En ik had ook een vraag overgeslagen. Dus ik dacht 'SHIT I'M DOOMED' Komt hij dus even later naar me toe, en zegt zo 'Ja, je had hem niet optijd af. Maar ik zal niet streng zijn op je cijfer en wat je niet hebt, zal ik dus niet op oordelen, zodat je toch nog een goed cijfer haalt' zoiets zei hij. En ik dacht echt 'ÝEAH' En stiekem komt dat gewoon omdat ik een goede leerling ben bij hem en ik altijd goede cijfers haal :D

    Lievelingetje zijn is altijd goed en ik kan het weten (A) haha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ow, ik had laatst ook te weinig tijd voor een Wiskunde toets, maar dat is idd wel heel aardig van je leraar (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wij kijken alleen maar films bij maatschappijleer, en we hebben een keer in de zoveel tijd een toets waarvoor je niet kan leren. En dan geeft die vent iedereen gewoon een 7 omdat het meningvragen zijn, zelfs als je neerzet dat je iets achterlijk vind en niet uitlegt waarom :')

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 14:20 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    (yeah) Het lievelingetje zijn is echt super :D

    Ik ben het lievelingetje bij wiskunde xD Okal ben ik daar helemaal niet goed in. Maatschappijleer is een leuk vak ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stamppot schreef:
    Lievelingetje zijn is altijd goed en ik kan het weten (A) haha.


    They fell in love, didn't they?

    Ik ben bij niemand het lievelingetje (huil)


    -

    ik ben bij wiskunde geniaal n.n
    maar dat komt ook omdat ik ben blijven
    sitte & dus bijna alles nog weet xdd

    Genius schreef:
    Ik ben bij niemand het lievelingetje (huil)

    bij meesters doe ik altijd raar weetje, zodat ik 10x gewaarschuwd word. ~ is leuk:9~. maar bij juffrouws kan ik dat niet :x


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    begreep je er geen hol van? (krul)
    Lieve leraar (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het spijt me dat ik het zeg, maar ik vind het echt slecht.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Stamppot schreef:
    Lievelingetje zijn is altijd goed en ik kan het weten (A) haha.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Stamppot schreef:
    Lievelingetje zijn is altijd goed en ik kan het weten (A) haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Lievelingetje zijn helpt echtxD

    Ik kan het weten(A)XD


    Change the world.. Or go home :'D