• Meer naar de Quizlet politie toe gericht, maar jullie kunnen 'm natuurlijk allemaal beantwoorden. (krul)

    Ik ben namelijk bezig met een filmpje voor YouTube over hoe je covers kunt maken en ik vroeg me af of je dat soort dingen mag posten hier op Q als tut.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 22:41 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    volgens mij moet dat wel gewoon mogen, rick had toch ook al eens wat filmpjes gemaakt?

    Hel schreef:
    volgens mij moet dat wel gewoon mogen, rick had toch ook al eens wat filmpjes gemaakt?

    Ja maar hij is van de Quizlet politie. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Ja maar hij is van de Quizlet politie. :P


    ja, maargoed, youtube filmpjes mogen ook of het van een liedje is of een filmpje, plus je helpt de users er alleen maar mee dus ik zie niet in waarom het niet zou mogen ^^

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 22:54 ]

    Hel schreef:
    (...)

    ja, maargoed, youtube filmpjes mogen ook of het van een liedje is of een filmpje, plus je helpt de users er alleen maar mee dus ik zie niet in waarom het niet zou mogen ^^

    True true


    *insert philosophical cringe expression here*

    Just do it. Anders houd de FBI je vanzelf wel tegen. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    Just do it. Anders houd de FBI je vanzelf wel tegen. (krul)


    Hahhaha


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tuurlijk mag je dat posten :Y) Ik zie niet in waarom niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Had effe de neiging om zo'n uberarrogant 'duhh' te gaan posten, maar dat komt zo onaardig over :'D
    Tuurlijk :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Had effe de neiging om zo'n uberarrogant 'duhh' te gaan posten, maar dat komt zo onaardig over :'D
    Tuurlijk :Y)

    Als je een duuuhhh zou posten ging ik waarschijnlijk antwoorden met LOLOL, want ik lach om serieus álles. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*