• Ik vind de 'nieuwe' Paramore wel leuk of zo,
    maar ik mis zoals ze vroeger waren.
    Toen ze nog niet zo veel gaven om wat voor een kleding ze aan hadden.
    Toen ze nog niet probeerden om in de pop thuis te horen.
    Ze worden steeds minder de Paramore met band shirts en stageclips.

    Vinden jullie dit ook?


    Food.

    Nee, ik niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Nee niet echt. (': Ik vind ze nog steeds helemaal geweldig en ze zijn nog steeds dezelfde tieners die een band stichtten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    gjzhjsd, dit haat ik echt. Wanneer mensen gaan doen van 'Ik mis de oude ...'
    Ze zijn nog steeds dezelfde mensen weet je wel, nog steeds dezelfde mensen die de muziek maken waar ze van houden. Mensen veranderen, dat is normaal. Bijna niemand is nog wie die was en al zeker niet bij bands. Je kan nauwelijks 5 bands noemen die nog dezelfde sound hebben als in het begin. Ze ontwikkelen zich en leren dingen die ze ervoor niet wisten. Ze leren bij en worden beter en begaafder.Just saying.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Poseidon schreef:
    Nee, ik niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poseidon schreef:
    Nee, ik niet.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Rosyln schreef:
    Nee niet echt. (': Ik vind ze nog steeds helemaal geweldig en ze zijn nog steeds dezelfde tieners die een band stichtten.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind ze ook nog steeds ontzettend stoer, maar ik vind de oude een klein beetje cooler.


    Food.

    Ohmygaskarth schreef:
    gjzhjsd, dit haat ik echt. Wanneer mensen gaan doen van 'Ik mis de oude ...'
    Ze zijn nog steeds dezelfde mensen weet je wel, nog steeds dezelfde mensen die de muziek maken waar ze van houden. Mensen veranderen, dat is normaal. Bijna niemand is nog wie die was en al zeker niet bij bands. Je kan nauwelijks 5 bands noemen die nog dezelfde sound hebben als in het begin. Ze ontwikkelen zich en leren dingen die ze ervoor niet wisten. Ze leren bij en worden beter en begaafder.Just saying.

    Rosyln schreef:
    Nee niet echt. (': Ik vind ze nog steeds helemaal geweldig en ze zijn nog steeds dezelfde tieners die een band stichtten.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik niet, still great!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vind ze nu leuker dan vroeger. En ik ben al fan vanaf hun eerste CD dus (:


    Some people make the world special just by being in it

    Het enige wat ik mis is Hayley's haar in 'Misery Bussiness'. :'D Dat haar was zo awesome.
    Maar hun muziek blijft geniaal over de hele lijn.


    All this dampness is damp.

    Poseidon schreef:
    Nee, ik niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ohmygaskarth schreef:
    gjzhjsd, dit haat ik echt. Wanneer mensen gaan doen van 'Ik mis de oude ...'
    Ze zijn nog steeds dezelfde mensen weet je wel, nog steeds dezelfde mensen die de muziek maken waar ze van houden. Mensen veranderen, dat is normaal. Bijna niemand is nog wie die was en al zeker niet bij bands. Je kan nauwelijks 5 bands noemen die nog dezelfde sound hebben als in het begin. Ze ontwikkelen zich en leren dingen die ze ervoor niet wisten. Ze leren bij en worden beter en begaafder.Just saying.


    Je neemt de woorden uit mijn mond haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vond hun muziek vroeger beter,Maar ze zijn nog steeds goed(nerd)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 18:42 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.