• Er was gister een man bij mij op het werk die er net stond toen ik terugkwam van het lunch halen ... net toen ik naar binnen stapte kwam hij naar buiten en liep te kankeren over van alles en nog wat (naderhand bleek hij maar twee minuten binnen geweest te zijn). Ik heb er verder geen aandacht aan besteed, maar het viel me er wel op dat hij er wel heel erg triest uit zag en het leek alsof hij ergens mee zag.

    Vanochtend is hij om zeven uur verderop in de straat gevonden ... dood na zelfmoord.

    Dan slik je toch wel even. Ik kende de man niet en normaal interesseert het me niet zo heel erg (wel, maar niet zo dat ik er mee zit als ik de mensen niet persoonlijk ken ... anders zou ik helemaal nooit meer slapen.), maar hier schrok ik toch wel even van. Vooral omdat ik gister al een vreemd voorgevoel had toen hij me voorbijliep en we elkaar even aankeken. :/

    Heel maf ... Vooral ook hoe het de hele dag al steeds in vlagen naar boven komt terwijl ik daar normaal (bijna) nooit last van heb. (Er gebeuren hier wel vaker dingen, ik heb mezelf er immuun voor gemaakt.) :/
    Ik weet het niet, maar het zit me in ieder geval dwars. :/


    Anyway; Voor het nut-gehalte van dit topic, wie heeft wel eens zoiets dergelijks meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 14:22 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wooow... best wel heftig..

    Nee, bij ons kroop er wel een keer een man over de grond in de winkel. Maar die man bleek niet goed te zijn ofzo.


    Life is hard and then we die

    Scheize. Heftig. :O

    PUKKELxDING schreef:
    Wooow... best wel heftig..

    Nee, bij ons kroop er wel een keer een man over de grond in de winkel. Maar die man bleek niet goed te zijn ofzo.


    Mm, ja zulke dingen maak ik ook wel eens mee. Maar dat vind ik niet eens zo erg dan. Ja, soms kijk je wel even vreemd op ervan, maar lekker boeiend weet je wel... .
    Dit was gewoon even *pats, boem*, ja hij is dood gevonden. Die stond hier gister nog zo te kankeren voor we hem zelfs maar konden begroeten. :/
    Ik voel me allen lullig, vooral omdat hij er zo depressief uit zag en ik niks zei ook ... en ik me dan schuldig ga voelen. Ik weet wel dat ik er niks aan had kunnen doen, maar het is gewoon een heel vreemd gevoel.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Je zag dat hij ergens mee zat, en dat het niet pluis zat. He zou goed kunnen dat jij je nu kut voelt omdat je hem nog hebt gezien en wist dat er íets was..
    Zo iets nog nooit gehad, wel dat iemand eens n keer echt ergens mee rond liep maar niks wou zeggen, een paar dagen later gestorven aan kanker..;

    EstrellaVida schreef:
    Je zag dat hij ergens mee zat, en dat het niet pluis zat. He zou goed kunnen dat jij je nu kut voelt omdat je hem nog hebt gezien en wist dat er íets was..
    Zo iets nog nooit gehad, wel dat iemand eens n keer echt ergens mee rond liep maar niks wou zeggen, een paar dagen later gestorven aan kanker..;


    Dat denk ik ook haast wel. Ben er ook niet de hele tijd bewust mee bezig, maar voel me de hele dag al een beetje down erdoor. Knagend gevoel. Bleh. :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Beter dan dat het iemand van je familie was geweest, ook al klinkt dat cru.
    Maar goed, zulke dingen gebeuren hier ook weleens.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Oe, dat lijkt me wel even schrikken. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, gelukkig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stripe schreef:
    Beter dan dat het iemand van je familie was geweest, ook al klinkt dat cru.
    Maar goed, zulke dingen gebeuren hier ook weleens.


    Ja, weet ik ook wel. Het is kortgeleden ook al gebeurd, een paar straten verderop. En vorige week is er iemand verderop in mijn eigen straat een vrouw doodgestoken door haar ex en dat soort dingen ben ik door de jaren heen ook wel gewend aan geraakt (Het is heus niet continue raak, maar je snapt wel wat ik bedoel), maar dit was gewoon zo anders. Ik heb hem nog recht in zijn ogen gekeken en zelfs 's avonds nog even gedacht 'Goh, hij zag er wel érg depressief uit.' en dan dat.
    Op de een of andere manier zit het me ook dwars, daarom gooi ik het er hier ook maar uit, anders zit het alleen maar nog meer dwars.
    Ik ben blij dat het niemand is die ik ken, maar toch is het iets dat ik niet snel ga vergeten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook haast wel. Ben er ook niet de hele tijd bewust mee bezig, maar voel me de hele dag al een beetje down erdoor. Knagend gevoel. Bleh. :/

    'Trap die verrekte hamster ut die buik!' zouden ze hier zeggen :/ Ehm ff kijken of ik nog wat nuttigs weet te zeggen;
    Bedenk nou eens goed... Zelfmoord dat is niet iets waar je iemand zo hup twee drie vanaf helpt! Al zou je hem een kans hebben gegeven om zn verhaal te vertellen, dan nog zou die er een eind aan hebben gemaakt! Vlak voordat iemand zelfmoord pleegt is die gene onzeker en heeft heel wat mee gemaakt, dat kun je niet verhelpen door je hart te luchten. En als je hem wel probeerde te helpen zou je je alsnog kut voelen, omdat je niet genoeg hebt gedaan voor je gevoel!

    Ik hoop dat je hier iets mee kunt..

    Je voelt je rot omdat je doorhad dat je zag dat hij zich rot voelde maar je hem niet kon helpen. het is niet jou schuld en je kan er niets aandoen, zo'n dingen gebeuren nou een maal.


    We're hiding behind skin that's too tough

    MamaHert schreef:
    (...)

    Ja, weet ik ook wel. Het is kortgeleden ook al gebeurd, een paar straten verderop. En vorige week is er iemand verderop in mijn eigen straat een vrouw doodgestoken door haar ex en dat soort dingen ben ik door de jaren heen ook wel gewend aan geraakt (Het is heus niet continue raak, maar je snapt wel wat ik bedoel), maar dit was gewoon zo anders. Ik heb hem nog recht in zijn ogen gekeken en zelfs 's avonds nog even gedacht 'Goh, hij zag er wel érg depressief uit.' en dan dat.
    Op de een of andere manier zit het me ook dwars, daarom gooi ik het er hier ook maar uit, anders zit het alleen maar nog meer dwars.
    Ik ben blij dat het niemand is die ik ken, maar toch is het iets dat ik niet snel ga vergeten.

    Dat is het grote nadeel van mensen in hun ogen aan kijken. Je bedenkt je nu, volgens mij, hoe je hem had kunnen helpen en wat zijn eventuele problemen hadden kunnen zijn. Proberen het uit te schakelen en je focus te verleggen. Echt veel kun je er niet aan doen, helaas. Maar je moet maar in je achterhoofd blijven houden dat je het op den duur vergeet, althans dat het niet meer zo aan de oppervlakte ligt.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Woow. :o


    Don't dream your life, live your dreams.

    heftig o.o!!!! ik heb vaak sterke voorgevoelen . die 99,9 % ook vaak kloppen.....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee.
    Maar dit is echt heftig.
    En eng.


    Food.

    Pff, ik snap heel goed dat je je hierdoor niet echt lekker voelt.. Sjonge, sterkte ermee verder. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?