aan zakgeld per maand, het is voor mijn school project :l en en wllen jullie dit even invullenn:naam plus achternaam. en hoeveel geld je per maand krijgt. dankû
Hmm toen ik thuis woonde kreeg ik altijd 45 kleed geld maar dat was toen dat me ouders nog bij elkaar waren, toen ze gingen scheiden kreeg ik nog maar 20 niet dat ik het erg vond hoor.. En nu woon ik op mezelf en ik krijg per week 50 euro leefgeld zoals bootschappen doen, en sigareten haha..
385 euro per maand, maar dat is niet echt mijn zakgeld maar mijn studiefinanciering en daar moet mijn studie dus ook van betaald worden...
Sinds ik studiefinanciering krijg heb ik geen zakgeld meer
Ik krijg 3€ per week, omgerekend is dat 12 tot 15 per maand. Ik krijg geen kleedgeld, maar dit bedrag is alleen voor dingen die ik zelf graag wil kopen, schoolspullen, kleding enz betalen mijn ouders.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
snuggle schreef:
(...)
moet voor project zeg maar naam + achternaam + geld.
Ik snap dan eigenlijk niet wat jouw leraren met onze namen moeten, misschien kan je beter zelf namen bedenken? Want geld is iets wat persoonlijk is, hè. Het is informatie die niet iedereen hoort te weten dus ik denk dat je het beste zelf kan bedenken. (:
Poseidon schreef:
(...) Ik snap dan eigenlijk niet wat jouw leraren met onze namen moeten, misschien kan je beter zelf namen bedenken? Want geld is iets wat persoonlijk is, hè. Het is informatie die niet iedereen hoort te weten dus ik denk dat je het beste zelf kan bedenken. (:
Ik denk dat dat is zodat de leraren weten dat ze niet loop te faken