• Ik heb dus dinsdag een Helix piercing laten steken, in mijn oor dus vanboven..
    Ik ben werd dus deze morgen wakker en ik voelde aan men oor en da voelde echt vies, ik ben naar de badkamer gegaan en keek in de spiegel en men oor vanachter hing vol bloed en ook op men haar, ik heb men mama wakker gemaakt want ik kreeg da bloed er zelf niet af..
    Ik was ook echt ni goe, ik was duizelig ik zag zwart en moest op de vloer gaan liggen.. Ik ben dan in men bed gekropen en dan derjust heb ik gedoucht..
    Ma is da eigelijk normaal da ge zoveel bloed verliest want da was echt veel :S En kunt ge der iets aan doen, of heeft nog iemand dit al gehad?


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb geen idee, misschien is het slim om voor de zekerheid even informatie te halen bij de piercer zelf om het zeker te weten.


    your eyes are like stars in the night.

    Geen idee, zoals Poseidon zegt is het misschien goed om even terug te gaan naar je piercer. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Kan ik doen =)
    Ik slaap ook op men linkerzij en het is links :X dus ik ga rechts proberen te slapen.
    Maar ja ik weet ni wa ik in men slaap doe :p maar men mama heeft gezegd da ik dan 3 weken lang of 2 weken ofzo best er een plakker overdoe als ik ga slapen..


    Stop wishing, Start doing..

    Normaal gesproken moet zoiets helemaal niet bloeden. Ik denk dat je je gestoten hebt in je slaap ofzo. Maar je kunt het beste géén plakker erop doen. Want dan trek je iedere keer de tape eraf, waardoor je heid gekwetst of geirriteerd raakt/wordt als je het telkens eraf trekt. Dan gaat het ontsteken, dan plak je het de volgende nacht weer af en dan gaat het weer broeien. Zoals ze hier boven zeggen, gewoon even terug naar de piercer gaan en niet zo eigenwijs doen, haha. Komt vast nog wel goed allemaal! (flower)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 11:20 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Oei, da's ook niet echt de bedoeling. Toen ik het zag piercen was er eigenlijk niet zó veel bloed als ik had gedacht... Je verzorgd het toch 's morgends en 's avonds zoals ze zei, he. Want da's belangrijk. ^^
    Maarja, het is net nieuw dus ja. Je zal vast niet de enige zijn die dit heeft... ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen idee, misschien is het slim om voor de zekerheid even informatie te halen bij de piercer zelf om het zeker te weten.


    Food.

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen idee, misschien is het slim om voor de zekerheid even informatie te halen bij de piercer zelf om het zeker te weten.


    Don't dream your life, live your dreams.

    Ik denk dat je het zelf gewoon aan je piercer moet vragen.

    Het kan zijn dat jouw lichaam er helemaal niet tegen kan. Of zoals al gezegt is, heb je je gestoten. En je ligt ook nog eens op de zelfde kant. Dus ik denk dat je hem zelf beschadigt hebt + dat ie misschien nog een beetje ontstoken is ofzo. Maar gewoon vragen aan je piercer. ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen idee, misschien is het slim om voor de zekerheid even informatie te halen bij de piercer zelf om het zeker te weten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan