Mijn perfecte date zou zijn... samen lol hebben en schaatsen, en dat hij er eigenlijk niks van bakt, maar blijft zeggen dat hij goed is. En daarna samen cakejes bakken En dan misschien een filmje?
Wat zou jullie 'perfecte' date zijn?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Wat vinden jullie nou een 'perfecte' date?
Wat vinden jullie nou een 'perfecte' date? - Liefde, Vriendschap & Familie
-
17 nov 2010 - 21:5617 nov 2010 - 21:58
Lol hebben zeker, en gewoon lekker tegen hem aan kunnen hangen <3
Life is hard and then we die
17 nov 2010 - 22:00Hm.. Ik denk eerst naar het strand gaan. Samen hand door de zee lopen met onze voeten tot aan de enkels in de golven. Dan gaan uit eten in een gezellig restaurant. Dan tot 's avonds laat buiten blijven tot dat we het te koud hebben. > Dan terug verwarmen op een zetel voor de kachel met chocomel, hehe.
[ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 22:00 ]
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
17 nov 2010 - 22:00Schaatsen, cakjes bakken en dan een film kijken en pizza bestellen hè.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
17 nov 2010 - 22:01Een wandeling door een supermooi parkje met overal bloemen en vrolijkheid en gewoon heel veel lol. In de zomer dan : )
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
17 nov 2010 - 22:0417 nov 2010 - 22:06PUKKELxDING schreef:
Zooo, die haalt ff de woorden uit m'n mondDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
17 nov 2010 - 22:07ATL schreef:
Ja, en handje vast tijdens het schaatsen. En gewoon gezellig praten en lachen naar elkaar.
Schaatsen, cakjes bakken en dan een film kijken en pizza bestellen hè.it's so empty living behind these castle walls
17 nov 2010 - 22:09Stamppot schreef:
Stiekem hebben wij toch dezelfde smaak Naooms
(...)
Zooo, die haalt ff de woorden uit m'n mondLife is hard and then we die
17 nov 2010 - 22:10PUKKELxDING schreef:
(...)Stiekem hebben wij toch dezelfde smaak Naooms
Ik heb een groot vermoeden van wel ja
Ik ben echt zo'n hangerd. haha.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
17 nov 2010 - 22:34Heel erg lachen, naar de bioscoop of iets romantisch doen en met een lach naar huis gaan.
"Don't look back, you're not going that way."
17 nov 2010 - 22:38PUKKELxDING schreef:
Idd!Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
17 nov 2010 - 22:47Ehm... Eerst naar een leuk restaurantje, dan zonsondergang en daarna een filmpje kijken en tegen hem aanhangen
Derek and Meredith are soulmates.
17 nov 2010 - 23:19Genius schreef:
Geen idee eigenlijk. Gewoon een hele dag met hem samenzijn en het leuk hebben ? x'DI'm just a little girl in a big mean world.
28 nov 2010 - 13:47Schaatsen, thuis chillen, heel romantisch een horror film kijken(nerd)
Zodat je bij een eng stuk een beschermend iemand heb, moet hij zelf niet bang zijn[ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 13:47 ]
28 nov 2010 - 13:48