• Ja, dat is nu bezig op vtm. (enkel belgen hebben dat, inderdaad.)
    Geloven jullie erin?

    Ik namenlijk wel. Er zijn mensen bij die gewoon raden wat er in een doosje zit. -Geblinddoekt hehe-
    Of dan gaan ze naar het huis waar Pater Damiaan heeft geleeft, en dan raden ze gewoon waar ze zijn.
    En ook een keer kon iemand raden dat ze tussen Nicole & Hugo zat. Geblinddoekt weer.
    Daar sta ik echt versteld van.

    Misschien Q'ers met een paranormale gave? : D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik niet (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik geloof er niet echt in :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik geloof erin maar ik weet wel dat ze in dat programma zwijggeld krijgen achteraf.
    Sommige mensen hebben weldegelijk iets spiritueels in die serie, maar er klopt iets niet aan, er zit bedog in die serie (;

    Ik kan wel enkele dingen opnoemen bij mezelf, maar mensen die er niet in geloven zullen dat beschouwen als onzin. [Al is het dat niet] Maar verwacht niet dat ik geesten kan zien ofzo, want dat is het niet.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 21:40 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat is/was altijd op donderdag op RTL4 ofzo in Nederland. Ik geloof er opzich wel in. En ik vind het altijd wel leuk om te kijken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wist je dat iemand die in de zevende stam (ofiets) van Pater Damiaan in mijn klas zit?
    Ik heb er geen nee, maar ik geloof wel dat er mensen zijn die het hebben.


    effort never betrays you

    Nope niemand, en anders mogen ze van mij meteen James Randi bellen en een miljoen opstrijken. Moet je het wel eerst bewijzen natuurlijk :P

    PS: 'zelfs' derek ogilvie is het niet gelukt, naja, ik geloofde het toch al niet van hem, hij maakt me altijd misselijk, is dat ook een paranormale begaafdheid?

    Square schreef:
    Ik niet (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Pancakez schreef:
    Ik geloof er niet echt in :')


    I'm just a little girl in a big mean world.

    ja, mijn tante heeft magnetische krachten ofso, ze kan ook geen mandarijn vast pakken, anders krijgt ze een schok. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    ga ik hier niet neerpleuren :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik ben enorm sceptisch over alles wat er op TV te zien is wat paranormaal moet zijn, ik geloof wel dat er mensen een bepaalde gave hebben, maar al die onzin op TV.. nee bedankt

    Volgens mijn moeder kon ik vroeger geesten zien... Ik kan me niks ervan herinneren..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik vind het Bullshit


    Stop wishing, Start doing..

    Ik weet niet wat ik er van moet denken. Heb ook geen zin om er diep over na te denken want who cares (krul)


    -

    Ik geloof er niet in, volgens mij krijgen ze op voorhand veel te weten over wat ze gaan doen..
    Het kan volgens mij niet dat ze zo opeens vanalles weten..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn