• Haajii, ik heb nu een beetje n kutklusje, een PB sturen naar alkle mensen die een Abo hadden op één van mijn vele onafgemaakte story's met 'Sorry, maar de story gaat neit door...' en blablablaaaa...
    En ik moet telkens opnieuw PBen, telkens iets aanpassen omdat het anders niet mag.
    Toen kwam ik op het idee om net als hotmail, een PB te kunnen sturen en dat je gewoon n komma of een spatie tussen de usernames kan doen en het dan naar meerdere tegelijk kan versturen.

    Goed/slecht idee?
    Voor/tegen?
    Belangrijker nog: Geef argumenten! Waarom wel/niet?!

    Dat kan wel :') Gewoon een komma tussen de usernames zetten


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Dat kan wel :') Gewoon een komma tussen de usernames zetten
    Dat kunnen alleen moderators schat.
    En dit mag niet omdat het spam kan veroorzaken.

    Ik hou nog wel van je hoor :D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 16:51 ]


    Life is hard and then we die

    C0RPSE schreef:
    Dat kan wel :') Gewoon een komma tussen de usernames zetten


    Maar dat was toch spammen ofzo?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat kunnen alleen moderators schat.
    En dit mag niet omdat het spam kan veroorzaken.

    Ik hou nog wel van je hoor :D

    O x) Weet ik veel :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    O x) Weet ik veel :'D
    Ik kan het niet! Zo vervelend xD Vooral als ik moet bemiddelen :P


    Life is hard and then we die

    Ehh, kan iemand dit even uitleggen?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik kan het niet! Zo vervelend xD Vooral als ik moet bemiddelen :P

    Niemand heeft mij ooit verteld dat alleen mods dat kunnen o_o

    Hehe, lekker puh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    EstrellaVida schreef:
    Ehh, kan iemand dit even uitleggen?
    Als spammers erachter komen dat ze naar meerdere mensen tegelijkertijd kunnen pb'en, dan kunnen ze op grote schaal gaan spammen, en dat is niet de bedoeling.


    Life is hard and then we die

    EstrellaVida schreef:
    Ehh, kan iemand dit even uitleggen?

    Die optie komt er niet, want dat is ter voorkoming van het spammen. Alleen moderators kunnen dat, blijkbaar, doen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het een erg goed idee,maar om span te voorkomen,wat me nogal overbodig lijk,kun je er een max aan instellen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aan dat spammen zat ik ook al te denken, maar ik denk wel dat als iemand wil spammen, dat die het toch wel doet, maar zo gaat het wel sneller voor de spammers dat is waar.
    Max instellen zou ook kunnen ja,.,.,. -Denkface-

    Exercitus schreef:
    Ik vind het een erg goed idee,maar om span te voorkomen,wat me nogal overbodig lijk,kun je er een max aan instellen.
    Dan heeft het nog geen zin, want dan kunnen ze alsnog spammen. En geloof me, het is zeker niet overbodig. Als opeens heel quizlet een heleboel pb's krijgt met; 'Lees mijn story, hij is vet leuk, en ohja, wil je ook een reactie achterlaten en een kudo geven?' dan kun jij toch ook begrijpen dat dit op grote schaal gaat gebeuren? We moeten het zo leuk mogelijk houden op quizlet, en aangezien de meeste mensen spam niet leuk vinden is hiervoor gekozen.


    Life is hard and then we die

    Je kan toch ook gewoon een hoofdstuk aanmaken dat je story niet doorgaat? Iedereen die een abo heeft leest dat dan toch. Dus sorry, tegen.

    Jalex schreef:
    Je kan toch ook gewoon een hoofdstuk aanmaken dat je story niet doorgaat? Iedereen die een abo heeft leest dat dan toch. Dus sorry, tegen.

    Damn! Jij bent geniaal! -Rent bij rondjes om Jalex- Teehee!

    ik vind het wel een goed idee maar kun je dan niet om het spammen tegen te gaan een maximum van bijv. 5 in een keer doen?


    #WWED - What Would Emma Do?