• Ik heb gisteren gehoord dat een jongen van 15 jaar zelfmoord heeft gepleeg. Hij was gesprongen voor de trein. Hij zat op de school van mijn broertje. Zijn laatste woorden waren: ´Ik haal het niet meer. Zeg tegen mijn ouders dat ik van ze hou´.


    Ik heb echt tranen gekregen..

    Eerst hoorde ik maandag van een jongen van mijn klas dat iemand was gesprongen voor de trein en dat hij daarom te laat kwam. Bleek dat dat het was.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Het is nog erger. Twee jongens hadden ruzie en een er van heeft hem geduwd hoorde ik net.

    Dat meen je toch niet.. Wat vreselijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja, bljkbaar wel


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Oh.
    Dit pakt me wel..
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Entity schreef:
    (...)

    Dat méén je. Deze wereld wordt met de dag zieker.


    effort never betrays you

    ok, dat is focking erg! een vriendin woont bij een treinspoor en heeft al eens gezien hoe een meisje voor de trein gesprongen. ze heeft dat meisje dus zien doodgaan! echt super shockerend!

    mijn tante woont ook bij een treinspoor. misschien weet je het, misschien ook niet, maar in belgië is ergens in de zomer ofzo, ik weet niet mee wanneer, twee treinen op elkaar gebotst! dat heeft me tante zien gebeuren! echt niet normaal erg!!!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    havealaugh schreef:
    ok, dat is focking erg! een vriendin woont bij een treinspoor en heeft al eens gezien hoe een meisje voor de trein gesprongen. ze heeft dat meisje dus zien doodgaan! echt super shockerend!

    mijn tante woont ook bij een treinspoor. misschien weet je het, misschien ook niet, maar in belgië is ergens in de zomer ofzo, ik weet niet mee wanneer, twee treinen op elkaar gebotst! dat heeft me tante zien gebeuren! echt niet normaal erg!!!



    OMG o_o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het is zielig ):

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 21:33 ]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Oh, dat is altijd zó erg. Een jongen bij mij in de klas heeft ook zelfmoord gepleegd(alweer 2 jaartjes geleden), dat was echt totaal niet leuk.

    Als je voor de trein springt vind ik het altijd nog erger, omdat je ook de machinist geestelijk erg beschadigd...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mijn oom heeft zelfmoord gepleegd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Entity schreef:
    (...)

    Dat méén je. Deze wereld wordt met de dag zieker.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dictator schreef:
    Oh, dat is altijd zó erg. Een jongen bij mij in de klas heeft ook zelfmoord gepleegd(alweer 2 jaartjes geleden), dat was echt totaal niet leuk.

    Als je voor de trein springt vind ik het altijd nog erger, omdat je ook de machinist geestelijk erg beschadigd...


    mijn oom heeft ook zelfmoord gepleegd maar dan omzich zelf op te hangen


    "Ignite, my love. Ignite."