• Ik ben fucking verkouden en ik had een beker hete thee vast. Dus ik adem in en ik adem zo die damp van de thee in en m'n neus ging leek wel open. Dus nu snuif ik officieel thee. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Op de chocoladebeurs kan je cacao snuiven, haha. :'D


    Only losers can act the way you do

    Lekker je snot vloeibaar maken haha.


    Your make-up is terrible

    Dat is hetzelfde als stomen, dan hang je ook boven damp en dan raken heel je luchtwegen vrij ;)

    Assassin schreef:
    Lekker je snot vloeibaar maken haha.

    Ik had toen ik klein was een buurmeisje die altijd een soort van vloeibaar snot had, dan liep dat zo helemaal over dat gedeelte tussen je lippen en je neus in en zat ze met d'r tong eraan te likken, zóóó vies.


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Ik had toen ik klein was een buurmeisje die altijd een soort van vloeibaar snot had, dan liep dat zo helemaal over dat gedeelte tussen je lippen en je neus in en zat ze met d'r tong eraan te likken, zóóó vies.


    Ieuuuw x'D Dat ziet er goor uit.


    Your make-up is terrible

    Naah, wie heeft de titel aangepast, ik zag het wel hoor, probeer maar niet stiekem te doen. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je kan thee ook roken :') Daar word je high van (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Roken? Wtf x'D


    -

    Haha, toen ik klein was snoof ik nagellak. Ik vond het lekker ruiken maar toen ik er eens hefig aan snoof werd ik er een beetje high van. _O_

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 14:12 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eh.. Ik las eigenlijk duiven snuiven xD Ik las het niet goed hmm ga ik ook proberen xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Somnium schreef:
    Op de chocoladebeurs kan je cacao snuiven, haha. :'D



    word je daar ook hy -of hoe je het ook spel- van :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga ook thee snuiven! (yeah)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jalex schreef:
    Dat is hetzelfde als stomen, dan hang je ook boven damp en dan raken heel je luchtwegen vrij ;)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je moet eens poedersuiker op je hand doen en dan dat opsnuiven voor je ouders en kijken hoe ze gaan reageren.

    lolol, ik zie je ook al daar zo zitten xd


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.