• Ik neem aan dat iedereen op het begin van het schooljaar een spinternieuwe agenda heeft gekocht.
    Hoe ziet hij er eigenlijk nu uit naar al die weken op school?

    ~
    De mijne is helemaal volgeplakt met plaatjes, en teksten.
    En valt sinds kort bijna uit elkaar.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 19:18 ]


    <3

    De kaftword alleen nog vast gehouden met een plakbandje, dus die zal er binnenkort wel afvallen.. Helemaal verot geschreven al...
    En het roosje dat er ooit aan zat -jawel, een heuse roos verslaving- is er ook al afgevallen. Verder nog in topconditie ^^


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    *Kleuren indeling:
    Testen: Geel gemarkeerd.
    In-orde-te-brengen: Blauw gemarkeerd.
    Taken/opdrachten: Roze gemarkeerd.
    Les leren: Oranje gemarkeerd.
    *Kruisjes zetten bij de dingen die ik al gedaan heb.
    *Post-it bij 'vandaag'.
    *Datums + vakken al ingevuld tot en met juli.
    *Een rooster op de voorkant geplakt.

    .. Nu klink ik echt nerdy of niet dan? (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    *Kleuren indeling:
    Testen: Geel gemarkeerd.
    In-orde-te-brengen: Blauw gemarkeerd.
    Taken/opdrachten: Roze gemarkeerd.
    Les leren: Oranje gemarkeerd.
    *Kruisjes zetten bij de dingen die ik al gedaan heb.
    *Post-it bij 'vandaag'.
    *Datums + vakken al ingevuld tot en met juli.
    *Een rooster op de voorkant geplakt.

    .. Nu klink ik echt nerdy of niet dan? (nerd)

    ik wou het ook zo gaan doen, maar ik heb het al opgegeven. o.o


    Magic never ends.

    De bladzijdes om en om gevouwen, veel te weinig cijfers genoteerd, huiswerk staat er ook niet in en er zitten heeeel veel blaadjes in. Erg netjes dus XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    eh.. zo goed als niks mee gebeurd behalve m'n huiswerk erin schrijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Precies zoals ik hem gekocht heb, alleen dan nu met toetsen en huiswerk erin xD En mijn rooster zit er ook in. Maar verder, nog precies hetzelfde. Ik ben er zuinig op, die dingen zijn al niet goedkoop (heb een Pip-Studio agenda) Dus ik wil hem graag netjes houden en dat lukt ook, niemand behalve ik mag erin schrijven of lezen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Buitenkant is beplakt met allemaal plaatjes, evenals de binnenkant. Waar mijn vriendin en ik in hebben gekleurd, geplakt, geknipt, geschreven en dan ook nog mijn huiswerk/toetsen erbij.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hij valt uit elkaar (lelijke agenda van school gekregen), de voorkant is nog gewoon, aan de binnenkant een A4-poster van Tokio Hotel! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Nog steeds heel netjes (: Ik werk met studiewijzers.. Dus huiswerk schrijf ik er niet in.. En ik ga maar voor twee vakken naar school dusja :'D. Ik schrijf er alleen in wanneer ik moet werken, wanneer ik naar mijn paard ga en leuke dingen (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb de Victoria Frances agenda, en altijd als de week voorbij is trek ik de achtergrondplaatjes over, dus het ziet er heel slordig uit :'D


    Alis volat propriis.

    Milim schreef:
    Vol met huiswerk en testen, en op de cover staan foto's en tekstjes (':


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Leeg, ik gebruik hem nooit.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb een agenda van DEPT (:
    Binnenkant zijn de notitiebladzijden vol geplakt met foto's van mijn vriendinnen en ik toen we in een melige bui waren op school, en de belangrijke dingen (toetsen, afspraken enz.) gemarkeert met een roze marker. Op de achterkant zijn er lieve berichtjes op geschreven met een donkere marker. Ik noteer mijn cijfers er niet in, anders moet ik de hele tijd naar mijn slechte cijfer voor wiskunde kijken hihih ;d


    Behind the laughter it actually means something.

    Eeh.. niet?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Vanvoor River Phoenix, vanachter Back To The future, en een paar post-it's :P


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.