• Ik had net een leestoets voor Engels met een stuk of 6 teksten. Nou kom ik er net achter dat ik de laatste heb overgeslagen.. ;s
    zeg niet "dat is dom" want dat weet ik zelf ook wel
    Mijn vraag is
    Denken jullie dat als ik donderdag (de eerstvolgende dag dat ik Engels heb) even naar mijn Engels lerares toega en zeg wat er gebeurd is, ik het alsnog mag maken? Want ik baal hier echt heel erg van, aangezien de rest van de toets wel gewoon goed ging.. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Bij ons mocht dat nooit, dus ik denk eerlijk gezegd dat het bij jou ook niet mag. Wel kut natuurlijk ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik denk dat het niet mag, want dat is niet echt eerlijk tegen over de rest van de leerlingen. Je kan het natuurlijk altijd proberen (cat)
    - Shit, verkeerde account. - Bro

    Ik zou haar gelijk een mailtje sturen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zou het gewoon proberen. Maar als je d'r mail hebt, zou ik d'r nu gelijk mailen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou wel wat vlugger contact met haar opnemen hoor! Kan je haar morgen niet spreken, of even bellen naar de school ofzo?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik zou wel wat vlugger contact met haar opnemen hoor! Kan je haar morgen niet spreken, of even bellen naar de school ofzo?


    Met donderdag bedoel ik overmorgen. Zou die ene dag uitmaken?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Bij mij mag dat niet, ik had eens de achterkant van een toets niet gemaakt,
    toen had ik gelukkig nog een 6, mrja..

    Luce schreef:
    (...)

    Met donderdag bedoel ik overmorgen. Zou die ene dag uitmaken?

    Ik denk het wel eigenlijk, hoe vlugger je het zegt, hoe beter lijkt me =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bij ons mag dat niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    DaKrulliCode schreef:
    Bij mij mag dat niet, ik had eens de achterkant van een toets niet gemaakt,
    toen had ik gelukkig nog een 6, mrja..


    Oh, nouja, bij mij waren het een stuk of 5-6 vragen denk ik
    Van best wel veel dus ik denk dat ik nog wel een voldoende heb
    Maar zij is best chill, dus ik ga toch maar vragen en hopen dat het mag.. (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb vandaag ook een duits toets opnieuw mogen maken, omdat ik de teksten vergeten was. Dit kwam omdat de Bonus vraag voor de teksten stond, en het dus niet duidelijk was.

    Ik weet natuurlijk niet hoe jou lerares is, maar proberen kan altijd(krul)


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Bij ons mag dat niet: ingeleverd is ingeleverd.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dragoste schreef:
    Ik heb vandaag ook een duits toets opnieuw mogen maken, omdat ik de teksten vergeten was. Dit kwam omdat de Bonus vraag voor de teksten stond, en het dus niet duidelijk was.

    Ik weet natuurlijk niet hoe jou lerares is, maar proberen kan altijd(krul)


    Ja, precies dat.
    Ik heb de bonus vraag ipv tekst 6 gemaakt.. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    je kan het proberen, ligt eraan wat voor leraar je hebt.

    Doen.

    Ik had pas een engels toets, en ik had niet geleerd :x Maar het ging supergoed.
    Ik had een 5.6, dus ik enorm verbaasd. We kregen de toets terug, en toen zag ik dat ik gewoon een opdracht had vergeten.
    Het waren 10 dingetjes, en hele simpele. En als ik die wel goed had gehad. Dan had ik een 8.5 gehad verdomme!

    Dus ik zou echt naar die lerares gaan.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind