• Mijn vaderkant is van Bosnië en Herzegovina en zijn moslims. Mijn moeder
    en mijn tantes zijn van Griekenland en zijn Orthodox. Nou waren. Mijn moeder is meteen van geloof veranderd, en dat had geen goede indruk op de familie. Mijn tante en haar dochters inc. man scheidden zich van ons af. Maar toen ik werd geboren kwam mijn tante terug en wou mij bijna dopen. Maar mijn moeder wou dat ik moslim werd en dat gebeurde ook..

    Nou, en dat allemaal voor geloof.^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    En dat is het nadeel van geloof. Soms brengt het hoop en goede dingen, veel te vaak conflicten en scheidingen zoals deze. Sucks.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    En dat is het nadeel van geloof. Soms brengt het hoop en goede dingen, veel te vaak conflicten en scheidingen zoals deze. Sucks.


    Ik wil gewoon kiezen wat ík geloof. Zelf al was de doping er geweest, ik vind dat als ik moslim wil zijn, dat ik dat wel doe hoor. En mijn tante wil nu dat Emilie gedoopt zal worden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    En daarom is geloof geen goede basis voor een samenleving :Y)

    -nu niet allemaal mij gaan bespringen aub, ik bedoel alleen maar, dat dat gewoon onmogelijk is door de verschillende geloven en het voor eenzijdige visies zorgt.-

    En het is natuurlijk niet leuk, dat geloof zo'n grote invloed kan hebben op een familie. Je zou verwachten dat familie zich boven geloof verheft, jammer genoeg is dit niet het geval.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    En daarom is geloof geen goede basis voor een samenleving :Y)

    -nu niet allemaal mij gaan bespringen aub, ik bedoel alleen maar, dat dat gewoon onmogelijk is door de verschillende geloven en het voor eenzijdige visies zorgt.-

    En het is natuurlijk niet leuk, dat geloof zo'n grote invloed kan hebben op een familie. Je zou verwachten dat familie zich boven geloof verheft, jammer genoeg is dit niet het geval.


    Je hebt gelijk. Alles is juist, voor mij in iedergeval. Mijn tante is ook nogal een beetje racistisch ingesteld, snappie. Mijn moeder en haar familie zijn "blanken", mijn tante en haar dochter zijn allebei blond. De kant van mijn vader, is meer Oosters. En dat heb ik van mijn vader geërft. Mijn vader heeft geduld, maar dat lijkt voor niets geweest te zijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Geloof is onnodig in de moderne samenleving.

    Het zegt al iets over dat je niet eens zelf mag kiezen wat je gelooft. Ik zou zeggen: een typisch gevalletje domhouden door de georganiseerde religies.

    En waar geloof je nu in?
    Ik vind het best kut voor je al die ruzies..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    daarom dat geloof echt nergens voor nodig is, je ziet wat er hier is gekomen van al die pedopriesters..
    ik ben wel gedoopt enzo , maar eigenlijk geloof ik in de wetenschap (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    En dan verkies je je geloof boven je familie..


    "I shut my eyes in order to see.'