• Het-Girlscene-en-alles-wat-er-mee-te-maken-heeft topic!
    Leef je uit (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik was even eten trouwens :"D

    ItachiHime schreef:
    ^ ja wie dan ook :P

    De topicstarter zelf.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ^ hahaha okay, en heeft het gesmaakt ? ;)


    ''Sometimes it just doens't go as planned'' - Utada Hikaru

    Nogmaals, we praten hier alleen over Girlscene. Geen 'Hey, hoi, ik was/ben eten' gedoe (: Dan zet je het gesprek maar voort in diegene zijn gastenboek. Hij staat nu in 't Actieve Forum, dus niet off-topic gaan.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 18:42 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jazeker. Zelf gemaakt dus dat moet wel hè :"DD

    Wat houd dit topic eigenlijk in (krul)


    -

    jeetje zeg :(


    ''Sometimes it just doens't go as planned'' - Utada Hikaru

    Genius schreef:
    Wat houd dit topic eigenlijk in (krul)

    Gisteren ging iemand van Q n.a.v. een topic op Girlscene, toen onstond er een beetje een ruzie. De users van GS gingen vervolgens naar Q, heisa schoppen :Y) - Ja dat deden de Q'ers ook op GS, dus nu is er een Girlscene topic, waar gepraat kan worden over Girlscene.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    Wat houd dit topic eigenlijk in (krul)
    idk, ik zie dit als een topic waarin de q mensen en gs mensen praten, maar volgens mij zie ik dat verkeerd?


    it's so empty living behind these castle walls

    Hahaha okee wat idioot eigenlijk x'D


    -

    Washington schreef:
    (...)idk, ik zie dit als een topic waarin de q mensen en gs mensen praten, maar volgens mij zie ik dat verkeerd?

    Neh, dit topic is er gemaakt om te voorkomen dat in 't topic van Dejavu off-topic wordt gegaan. Het staat nu eigenlijk ook een beetje in 't Stamcafé, omdat de GS'ers het anders niet kunnen vinden. Hier wordt gewoon gepraat over Girlscene zelf. Het is niet een topic waar over van alles wordt gesproken tussen beide. Dus, over de regels op GS, hoe het er daar aan toe gaat etc.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind de blogs over beauty enzo op GirlScene wel altijd leuk om te lezen :9~

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 18:52 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    De blogs worden wel steeds dommer :"D Of met minder inhoud ed. Maar af en toe zitten er wel goede dingen tussen.

    Kunnen jullie trouwens verklaren waren mensen zo katten op elkaar daar :P?


    Life is hard and then we die

    Omdat we ons gaan ergeren aan elkaar en het niet nhouden zoals jullie wel doen heb ik gemerkt :"D