• Want mijn bus is gecrasht(krul)
    Dus gaat het nog wel even een tijdje duren voor ik op school ben.(krul)
    Maar eff om dit topic nuttig te maken.

    Wie zijn schoolbus is ook wel eens gecrasht geweest of wie zijn bus is nu ook gecrasht?(krul)

    Wel, mijn bus is nooit gecrasht geweest, maar...
    Een vriendin en ik liepen door 't stad en opeens hoorden we echt een kei luide KNAL. Ik verschrok me echt dood. Toen bleek het dat er een wiel van een bus kapot gesprongen was. Dat was me wel verschieten (': .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rocket schreef:
    De fiets is mijn beste vriend.


    -

    Gewone lijnbus. Gecrasht niet echt, eerder de band dat aan het opfikken was. *O*


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    We hebben toen een keer een ongeluk gehad in de sneeuw toen nog, tegen een andere auto aangereden, ik was om 3 uur vrij, kwam om 5 uur thuis. Terwijl ik met de bus maar een kwartier van school woon! We stonden dus zo'n half uur stil (bus had eerst nogal wat vertraging en vanaf busstation moet ik nog naar huis lopen) in een klein straatje, komt er nog een andere bus aan!
    Total disaster


    Not all those who wander are lost.

    Ik fiets maar ik heb ooit een uur voor het spoor gestaan en ik moet perse over het spoor. Toen er miden op het spoor een trein stil


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik fiets ook ; D


    Jump and touch the sky.