• Story's waarvan de schrijver alléén maar om kudo's vraagt, en dan van die dingen eronder zet als "ik ga niet verder voordat ik zoveel reacties heb" Bij sommige wordt zelfs tussen de story door reclame gemaakt voor een andere story die hij/zij dan ook schrijft. Like, gaat Quizlet alleen nog maar daarover? ;s Don't attack me, it's just my opinion.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wel, feedback krijgen op iets waar je moeite voor doet is leuk, right?
    Ik vraag ook wel om kudo's, of ik zet wel eens eronder; ‘zo, en nu wil ik 10 reacties voor ik verder ga’ of zo. Maar uiteindelijk, als mijn stukje af is, plaats ik het alsnog. Of ik nou 3, 7 of 12 reacties heb. Ja, ik maak ook reclame voor mijn andere stories in mijn stories, gewoon om te kijken wat mijn lezers van mijn andere verhalen vinden en ze, eventueel, gaan lezen.
    Ik heb eens een verhaal gelezen, van een meisje dat je dwong tot een reactie, en als je geen reactie plaatste ze je blokte. Dát vind ik dan weer overdreven.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Reacties zijn wel heel motiverend, aangezien je ook graag wilt weten wat anderen ervan vinden. En tja, reclame maken voor je ander verhaal in je story is opzich aan de ene kant wel handig, want misschien zijn er mensen die je verhaal heel goed vinden, maar nooit op je profiel kijken voor andere stories dus weten ze niet dat je nog een (nieuwe) verhaal hebt. Dus zo komen ze wel te weten dat je nog een ander story hebt ^^ Ik begrijp het aan de andere kant wel goed, maar daar moet je gewoon overheen lezen ^^


    Slowly floating to the sky...

    ja inderdaad, en ik vind het ook best wel dom - niet lullig bedoelt - dat altijd de zelfde mensen in de top 5 staan. en ook aan andere mensen vragen buiten Q of ze een kudo willen geven.


    Life is a beautiful struggle

    GAYBUDDY schreef:
    ja inderdaad, en ik vind het ook best wel dom - niet lullig bedoelt - dat altijd de zelfde mensen in de top 5 staan. en ook aan andere mensen vragen buiten Q of ze een kudo willen geven.

    ách ja daar heb je een punt mee, waarom hebben ze niet zoiets al elke dag 5 stories en dan volgende dag tot elke story is geweest zeg maar (krul)


    They fell in love, didn't they?

    het is wel irritant ofzo, maar tja, stel je hebt stuk of 80 abbos, en je krijgt steeds maar 4 of 5 reacties met alleen maar; «33 of verder.
    Daar begin je na een tijdje ook aan te irriteren.


    we were always meant to say goodbye.

    Riavvolgere schreef:
    het is wel irritant ofzo, maar tja, stel je hebt stuk of 80 abbos, en je krijgt steeds maar 4 of 5 reacties met alleen maar; «33 of verder.
    Daar begin je na een tijdje ook aan te irriteren.

    Dan heb je liever motiverende reactie's (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Sniper schreef:
    Ja, dat vind ik dus ook.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.