• Titel zegt het al.
    Ik mag niet gaan omdat ze op een woensdag komen.
    Weet iemand wat ik kan doen, zodat mijn ouders me laten gaan?
    (K)


    Food.

    Zeuren totdat het wel mag (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zeggen dat je niet vredig kan sterven als je ze niet gezien hebt. En dat je heel erg fan van ze band ofzo


    There are several things that I have been doing wrong.

    Romances schreef:
    Zeuren totdat het wel mag (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ehm, ik weet niet. Misschien moet je ehm goede argumenten verzinnen. Zoals dat je heel sociaal wordt van het concert, want iedereen houdt van hetzelfde en je hebt een onderwerp om over te praten. De muziek is ontzettend goed. Het is ook goed voor je engels haha.

    Voldie schreef:
    Ehm, ik weet niet. Misschien moet je ehm goede argumenten verzinnen. Zoals dat je heel sociaal wordt van het concert, want iedereen houdt van hetzelfde en je hebt een onderwerp om over te praten. De muziek is ontzettend goed. Het is ook goed voor je engels haha.


    Dat van dat sociaal is een goede!
    Die ga ik gebruiken:)


    Food.

    Dat heb ik nu ook altijd, dus ik heb geen tips (:


    Never run out of reasons to smile...

    Zeg gewoon dat ze er zeker van mogen zijn dat je de volgende ochtend perfect uitgeslapen bent en vertel hen hoe veel je van hen houdt en stel voor om het zelf te betalen of stel voor dat je de volgende weken de afwas zal doen of whatever. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    ik mag waarschijnlijk wel want ik heb dan al vakantie :"D


    My heart is yours and so am I