• Van een vriendin van me. Ik heb maandag een presentatie, samen met haar en nog een ander meisje. Over het algemeen was ik niet zenuwachtig ofzo maar nu toch wel. We moesten alle drie wat maken. Nou hun hadden het af, ik dat van mij maar dat was blijkbaar niet goed genoeg. Dus toen zei ze: ‘Ja, ik leg het je wel uit.’
    De laatste drie dagen heeft ze me dus COMPLEET genegeerd, als ik haar belde nam ze niet op, ze antwoord niet op mijn SMS'jes of mijn krabbels terwijl ze wel die andere vriendin krabbelt. Ik vind het echt een kutstreek van haar! Morgen doe ik die presentatie ook niet, ze kan in de stront zakken. Ik heb niets kunnen voorbereiden, weet niet wat ik moet doen en zo. Vreselijk...
    Weet iemand hoe ik dit morgen moet brengen aan mijn mentrix (waar we die presentatie voor moesten maken)?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Je verteld haar gewoon precies wat er gebeurt is, desnoods met een briefje van je ouders. Je kan het haar ook vanavond al mailen, dan denkt ze morgen niet dat het een smoesje is.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Je verteld haar gewoon precies wat er gebeurt is, desnoods met een briefje van je ouders. Je kan het haar ook vanavond al mailen, dan denkt ze morgen niet dat het een smoesje is.

    dat zou ik ook doen (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Washington schreef:
    Je verteld haar gewoon precies wat er gebeurt is, desnoods met een briefje van je ouders. Je kan het haar ook vanavond al mailen, dan denkt ze morgen niet dat het een smoesje is.

    Ja, nu je het zegt, ik zou het inderdaad beter kunnen mailen. Thanks!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    nooit weer een presentatie met haar doen dus. Maar ik zou idd ook even mailen, anders lijkt het echt een smoesje.

    Washington schreef:
    Je verteld haar gewoon precies wat er gebeurt is, desnoods met een briefje van je ouders. Je kan het haar ook vanavond al mailen, dan denkt ze morgen niet dat het een smoesje is.


    Food.

    Washington schreef:
    Je verteld haar gewoon precies wat er gebeurt is, desnoods met een briefje van je ouders. Je kan het haar ook vanavond al mailen, dan denkt ze morgen niet dat het een smoesje is.


    All this dampness is damp.

    Washington schreef:
    Je verteld haar gewoon precies wat er gebeurt is, desnoods met een briefje van je ouders. Je kan het haar ook vanavond al mailen, dan denkt ze morgen niet dat het een smoesje is.


    Everything is worse without music.