1 t/m 6
Geen huiswerk!
7/8
Gewoon ergens op die dag, vaak op de eerste of tweede regel.
Eerste
Netjes alle vakken achter het uur schrijven met daarbij het huiswerk en alle so/pw met een gele marker kleuren.
Tweede en Derde
In het begin nog alle vakken achter het uur schrijven, maar op den duur alleen voor de vakken waar ik huiswerk voor had. Ik schreef ze wel achter het goede uur en de vakken kortte ik af met twee of drie letters. Pw/so/po markeren met geel of groen
Vierde
Weer alle vakken in twee/drie letters opschrijven bij het goede uur en dan meestal alles invullen van de planners. So/pw/po/SE kleuren met geel.
In december om een dag agenda gegaan. Alle vakken in de goede volgorde op die dag gezet, alles invullen van de planners en wat leraren er nog omheen zeuren. So/pw/po/SE kleuren met geel.
Vijfde
Dag agenda (per bladzijde dus een dag).
Alle vakken invullen in volgorde en ik heb alle ruimte om mijn enorme hoeveelheid huiswerk op te kalken. Pw/so/po/SE kleuren met geel. De vakken zijn tot twee/drie letters afgekort.
Ook schrijf ik dingen die ik nog ga doen, buiten school om, op. Ik plak ook altijd mijn agenda's vol met allerlei plaatjes, laat vrienden en vriendinnen erin schrijven, etc. Het is dus altijd een vrolijk gedoe!
[ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 16:48 ]
And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.