• goed het is net drie dagen uit met mijn ex-vriend,en nu heb ik dus een meisje ontmoet die me hoofd helemaal op hol brengt. ik vind dat ik te snel met haar ga,maar volgens haar heeft ze dit nog nooit voor iemand gevoeld en houd ze van me.

    wat nu.....?

    Wat nu? Gewoon alles laten gebeuren zoals het gebeurt, nadenken voordat je beslissingen maakt. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ehm.. zal maar niets zeggen. Het is naar mijn idee niet te snel iig :P


    Life is hard and then we die

    blacklady schreef:
    goed het is net drie dagen uit met mijn ex-vriend,en nu heb ik dus een meisje ontmoet die me hoofd helemaal op hol brengt. ik vind dat ik te snel met haar ga,maar volgens haar heeft ze dit nog nooit voor iemand gevoeld en houd ze van me.

    wat nu.....?


    wat haar verder gaan ofniet?

    blacklady schreef:
    (...)

    met haar verder gaan ofniet

    Crime schreef:
    Wat nu? Gewoon alles laten gebeuren zoals het gebeurt, nadenken voordat je beslissingen maakt. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    je moet op je gevoel afgaan, als je echt iets voor haar voelt dan merk je dat wel

    het komt wel goed, en je kunt er altijd met haar over praten

    dus als je voelt dat het te snel gaat ofzo moet je dat zeggen tegen haar

    Xion schreef:
    je moet op je gevoel afgaan, als je echt iets voor haar voelt dan merk je dat wel

    het komt wel goed, en je kunt er altijd met haar over praten

    dus als je voelt dat het te snel gaat ofzo moet je dat zeggen tegen haar


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is jouw leven, jij moet doen waar je jezelf het beste bij voelt (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Crime schreef:
    Wat nu? Gewoon alles laten gebeuren zoals het gebeurt, nadenken voordat je beslissingen maakt. (:


    effort never betrays you

    Crime schreef:
    Wat nu? Gewoon alles laten gebeuren zoals het gebeurt, nadenken voordat je beslissingen maakt. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.