• Ik heb net een nieuwe fiest en ik ben nu al me sleutels kwijt. De eerste keer kon ik hem niet meer vinden en heb ik dus me reservesleutel gebruikt. Alleen ben ik deze net ook kwijtgeraakt en ik weet niet hoe ik het me ouders moet vertellen. Toen ik die andere sleutel ben kwijtgeraakt flipte ze al laat staan nu
    Hebben jullie een idee hoe ik het ze kan vertellen

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 19:00 ]

    no idea..


    I love BTR and One Direction!

    Als ze chaggi zijn niet vertellen wacht dan maar even!
    Eerst goed nieuws vertellen dan pas over je fiets.
    Of gewoon zo:
    'mam?'
    'ja?'
    'ik moet je wat vertellen'.
    'wat dan?'
    en dan vertellen wat er is. En dan nog zeggen dat je het niet durfte te vertellen omdat je bang was dat ze boos zouden zijn en dat je het zelf ook niet leuk vind. Geloof me ik heb er ervaring mee. Of het gewoon huilend vertellen dat helpt ook;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Haha ik huil alleen niet zo snel
    wel bedankt ik probeer het straks wel

    Gewoon zoals ik het altijd doe: mam heb je mn fietssleutel gezien? zij: nee? ik: ik weet zeker dat hij op t bureau lag en nu is ie weg. Wie heeft er hier aan mijn fietssleutel gezeten!?

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 nov 2010 - 19:50 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je je sleutel kwijt bent laat je door middel van je reservesleutel toch wel direct een nieuwe sleutel aanmaken?
    In het geval je dat niet hebt gedaan ...
    Sorry, maar dat is gewoon dom (a)


    Has no one told you she's not breathing?

    Kaulitz4live schreef:
    Als ze chaggi zijn niet vertellen wacht dan maar even!
    Eerst goed nieuws vertellen dan pas over je fiets.
    Of gewoon zo:
    'mam?'
    'ja?'
    'ik moet je wat vertellen'.
    'wat dan?'
    en dan vertellen wat er is. En dan nog zeggen dat je het niet durfte te vertellen omdat je bang was dat ze boos zouden zijn en dat je het zelf ook niet leuk vind. Geloof me ik heb er ervaring mee. Of het gewoon huilend vertellen dat helpt ook;)

    ach ja, bij mij werkt het niet van het huilen worden ze alleen maar bozer. (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Haha ja zoiets was ik al van plan om te doen om te doen alsof ik em sleutel kwijt ben maar dan gaan ze alles door lopen zoeken voor niks
    en ja ik weet dat het eigenlijk heel dom is dat ik geen nieuwe sleutel heb aangemaakt. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat niet heb gedaan

    zeg je me wat er is gebeurd als je het hebt vertelt?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    MakingFun schreef:
    Haha ja zoiets was ik al van plan om te doen om te doen alsof ik em sleutel kwijt ben maar dan gaan ze alles door lopen zoeken voor niks
    en ja ik weet dat het eigenlijk heel dom is dat ik geen nieuwe sleutel heb aangemaakt. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat niet heb gedaan

    Nou en dan hebben ze gezocht en kunnen ze hem niet vinden. Dan worden ze vast niet boos.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Gewoon zoals ik het altijd doe: mam heb je mn fietssleutel gezien? zij: nee? ik: ik weet zeker dat hij op t bureau lag en nu is ie weg. WIE HEEFT ER HIER AAN MIJN FIETSSLEUTEL GEZETEN!?


    Haha! Zo doe ik dat ook altijd! 8D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ATL schreef:
    Gewoon zoals ik het altijd doe: mam heb je mn fietssleutel gezien? zij: nee? ik: ik weet zeker dat hij op t bureau lag en nu is ie weg. WIE HEEFT ER HIER AAN MIJN FIETSSLEUTEL GEZETEN!?


    gheghe:Y)
    Dat werkt (:


    we were always meant to say goodbye.

    i've no idea what to do


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ATL schreef:
    Gewoon zoals ik het altijd doe: mam heb je mn fietssleutel gezien? zij: nee? ik: ik weet zeker dat hij op t bureau lag en nu is ie weg. WIE HEEFT ER HIER AAN MIJN FIETSSLEUTEL GEZETEN!?

    Dat werkt inderdaad meestal wel.(krul)


    effort never betrays you

    ATL schreef:
    Gewoon zoals ik het altijd doe: mam heb je mn fietssleutel gezien? zij: nee? ik: ik weet zeker dat hij op t bureau lag en nu is ie weg. WIE HEEFT ER HIER AAN MIJN FIETSSLEUTEL GEZETEN!?

    ATL schreef:
    Gewoon zoals ik het altijd doe: mam heb je mn fietssleutel gezien? zij: nee? ik: ik weet zeker dat hij op t bureau lag en nu is ie weg. Wie heeft er hier aan mijn fietssleutel gezeten!?


    Jah. Dat doe ik ook vaak (krul)
    werkt zeer goed =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'