• in welke artiest(e) zijn / haar schoenen zou je eens een dagje willen staan ?En Waarom?


    Ik zou graag eens 1 dagje Selena Gomez Zijn gewoon omdat ik wil weten hoe ze op haar leeftijd met beroemd zijn om gaat .....


    You make my life perfect ! <3

    Eminem_O_


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Van iemand op de Steve Irwin, de Bob Barker of de Gojira tijdens een kampanje.Ik zou dat wel eens mee willen maken.
    Het zijn misschien geen artiesten maar voor mij zijn ze 'beter' dan welke artiest ooit.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 16:48 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Miley Cyrus of een jongen (liefst een mooie)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 16:49 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dionysos schreef:
    wat als die schoenen me dan niet passen:8

    -Plat-

    Selena Gomez, omdat ik wil zoenen met Justin en omdat ik ook eens zo mooi wil zijn ;p


    Let's do this poo

    Taylor Swift, dat kind -of vrouw- lijkt me zo gestoord en ik wil écht wel eens weten hoe haar vrienden&familie daarop reageren ;D

    In niemands schoenen eigenlijk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Tom Kaulitz. Om te weten hoe het is om achtervolgt te worden door gestoorde fans xDxDxD


    26 - 02 - '16

    Anxiety schreef:
    Mijn crush (krul)


    Ja, dat lijkt me eigenlijk ook wel megaggeniaal (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Selena gomez (omdat ze justin's vriendin is)
    of justin zelf!!!

    Selena Gomez. Omdat ze alles heeft om perfect te zijn, en dat is juist irritant aan haar ;D

    Lady GaGa
    kan ik goed zingen en coole pakjes dragen (lijkt me lol)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Dahvie Vanity & Chris Dakota's
    Gewoon om te weten hoe het is, zó verschrikkelijk sexyheetgeilawesome te zijn.


    & Bill Kaulitz
    Om eindelijk aan Tom toe te geven, dat incest gewoon moet kunnen in 2011

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 18:11 ]

    Emma Watson
    ik zou willen weten hoe het is om zo'n druk leven als haar te hebben ze studeert heeft een eigen modelijn en acteert

    en Taylor Swift

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 18:49 ]


    I'm so in love