• in welke artiest(e) zijn / haar schoenen zou je eens een dagje willen staan ?En Waarom?


    Ik zou graag eens 1 dagje Selena Gomez Zijn gewoon omdat ik wil weten hoe ze op haar leeftijd met beroemd zijn om gaat .....


    You make my life perfect ! <3

    Lilly Allen want haar schoenen zijn zoooo vet! 8D

    Hmmm geen idee eigenlijk (':

    Kim Kardashian n,n


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Een vet hotte jongen van aan het station =')

    Kristen Stewart, ik zou in haar schoenen willen staan als ze moet acteren met Robert of Taylor :9~


    You are beautiful, you are love.

    Paraless schreef:
    Hayley Williams. No doubt.


    all I want is the taste that your lips allow

    Eskimo schreef:
    Kristen Stewart, ik zou in haar schoenen willen staan als ze moet acteren met Robert of Taylor :9~

    Haar zeker weten, ook al moet ik haar neit zo.. maar die zoenscènes, die wil ik wel!:Y)

    Ik zou eigelijk wel eens in de schoenen willen staan van een president of van de kongingin, van iedereen die bekend is ofzo wel eens een keertje :Y)


    Me so good.

    Hayley


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik zou het echt niet weten.. Misschien een terrorist.. en er dan achter komen hoe die mensen, leven zeg maar, lol. Ik ben zo onorigneel (cat)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 13:57 ]

    Emma Watson:Y)


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    beyonce


    I'm a butterfly.

    Liz Lee.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    geen idee..


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Zacky Vengeance, Synyster Gates en/of M. Shadows ... om mezelf de hele dag te bevredigen en tegen een boom aan te zeiken als man zijnde! ;D

    & Anders ... ehm ... Ehh ... Gwen Steffani of Angelina Jolie denk ik, ik vind hen allebei prachtig mooi en stoer! 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Uhm, in de van mezelf..
    Ik hoef denk ik niet iemand anders zijn, ik zou toch niet weten wie.


    If you don't live for something, you will die for nothing.