• Zo erg dat ik amper kan lopen. Net hele erge spierpijn, maar ik heb niets geks gedaan waarvan ik spierpijn kan krijgen. Gewoon dingen die ik normaal ook doe.
    Als ik opsta, of ga zitten of trap moet lopen is het het ergst... Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad?


    Your make-up is terrible

    Ik heb dat soms in mijn handen tijdens het schrijven. Plots kan ik niet meer normaal m'n pen vast houden omdat ik gewoon geen kracht heb en krijg ik een heel bibberig handschrift.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Ik heb dat soms in mijn handen tijdens het schrijven. Plots kan ik niet meer normaal m'n pen vast houden omdat ik gewoon geen kracht heb en krijg ik een heel bibberig handschrift.


    Ja dat heb ik ook, maar dat is een vorm van... *denkt* dat zou ik moeten weten. Reuma! Zit bij ons in de familie.


    Your make-up is terrible

    Ik zat gisteren bij een vriendinnetje achterop haar Vespa, en ik had me toch een kramp! En ik ben net flauwgevallen. -a-


    It's time to be happy again.

    Ja ik had ook een x heel erg spierpijn aan m'n benen. En uiteindelijk kwam dat dus doordat ik achter op een fiets heb gezeten en me benen de hele tijd aan gespand had..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oh. Ik heb geen idee van wat dat kan zijn en ik heb het ook nog nooit gehad.
    Als het blijft miss is naar een dokter?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb zoiets nog nooit gehad. :/


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik krijg dat meestal door de gym :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Washington schreef:
    Ik heb dat soms in mijn handen tijdens het schrijven. Plots kan ik niet meer normaal m'n pen vast houden omdat ik gewoon geen kracht heb en krijg ik een heel bibberig handschrift.


    They fell in love, didn't they?

    Vraag om een massage.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja. Dat is echt heel kut.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Groeipijn? :'D -groei jij nog lol?-

    Ik heb soms spierpijn, maar dat komt meestal wel gewoon ergens door.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Groeipijn? :'D -groei jij nog lol?-

    Ik heb soms spierpijn, maar dat komt meestal wel gewoon ergens door.



    Hhahaha, ik groei al minstens 6 jaar niet meer,


    Your make-up is terrible