• het gaat als volgt; jij zegt tegen je vriendin op msn de zin die ik juist zeg en je gaat afwachten op een reactie. die reactie kopieer en plak je dan hier. dan zeg JIJ een zin voor de volgende, die dat dan weer aan zijn/haar vriendin op msn zegt. gesnapt?
    ik begin: ' als je weer eens gaat roddelen en ik heb door dat het over m'n grootmoeder gaat, dan kom ik naar je toe en haal ik je tong deruit want ik weet dat je hebt gezegd dat ze oud en versleten is '

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 22:21 ]


    i hate everyone

    Parviainen schreef:
    Wajo doe eens normaal tegen hem -.-

    boeie


    i hate everyone

    Raveolution schreef:
    (...)
    nee ik zei toch niet dat ik het niet tof vond?
    ik zei gewoon dat iedereen zich behoorlijk cool en wijs vind hier

    Dat is níét zo.


    your eyes are like stars in the night.

    Gaan we nu weer ontopic, want ik wil dit spel gewoon spelen. Leg je het even uit, dan kunnen we beginnen en stoppen met deze doelloze discussies? : D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Raveolution schreef:
    (...)
    nee ik zei toch niet dat ik het niet tof vond?
    ik zei gewoon dat iedereen zich behoorlijk cool en wijs vind hier

    Dat is nou Quizlet, schat. ;-) Heb d'r nou maar geen commentaar op, want het veranderd toch niet. Daarnaast is je taalgebruik ook ver beneden peil. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Whaha.. dit is echt fun x)

    OKe?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dit is spel is hier trouwens wel vaker op Quizlet geweest, dus ik denk dat jullie het wel weten. Het gaat er gewoon om dat je die zin, die hij heeft geschreven, tegen iemand op msn moet zeggen. Het respons wat je dan van die persoon hebt gekregen, kopieer je en plaats je hier. De volgende kopieert die zin weer naar iemand op msn, etc. Snap je? :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Crime schreef:
    Gaan we nu weer ontopic, want ik wil dit spel gewoon spelen. Leg je het even uit, dan kunnen we beginnen en stoppen met deze doelloze discussies? : D

    okay effe duidelijk dan;
    jij zegt bijvoorbeeld tegen je vriendin op msn de zin die ik juist zeg en je gaat afwachten op een reactie. die reactie kopieer en plak je dan hier. dan zeg JIJ een zin voor de volgende, die dat dan weer aan zijn/haar vriendin op msn zegt. gesnapt?


    i hate everyone

    Maar vooralsnog ben ik het met de keuze van je zin niet eens. Het is onbeschoft en onredelijk dat tegen iemand te zeggen. Maar goed, dat is mijn standpunt erin. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Maar vooralsnog ben ik het met de keuze van je zin niet eens. Het is onbeschoft en onredelijk dat tegen iemand te zeggen. Maar goed, dat is mijn standpunt erin. :-)

    ja dat is jou standpunt.


    i hate everyone

    Raveolution schreef:
    (...)
    boeie
    Probeer ik het een beetje voor je op te nemen krijg ik dit lmao. Oké, dan niet eh.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parviainen schreef:
    (...)Probeer ik het een beetje voor je op te nemen krijg ik dit lmao. Oké, dan niet eh.

    oh dacht dat je het over die andere had. nah sorry dan. (:


    i hate everyone

    Parviainen schreef:
    (...)Probeer ik het een beetje voor je op te nemen krijg ik dit lmao. Oké, dan niet eh.

    trouwens, je hoeft 't ook niet voor me op te nemen.
    het boeit me weinig wat mensen hier tegen me zeggen.
    ze willen allemaal zo rap groot en volwassen zijn, zie je op hun manier van doen, terwijl ze 17 jaar zijn. gaan ze lekker op een vrijdag avond om half elf op quizlet zitten. hun failen at life dan. niets aan te doen (:


    i hate everyone

    On-topic weer en beginnen!
    • Lies zegt (22:30): Als je weer eens gaat roddelen en ik heb door dat het over mijn grootmoeder gaat, dan kom ik naar je toe en haal ik je tong eruit. Want ik weet dat je hebt gezegd dat ze oud en versleten is.
    ×. Jamiie. zegt (22:32): Dat moette doen, vooral doen..


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Raveolution schreef:
    (...)
    trouwens, je hoeft 't ook niet voor me op te nemen.
    het boeit me weinig wat mensen hier tegen me zeggen.
    ze willen allemaal zo rap groot en volwassen zijn, zie je op hun manier van doen, terwijl ze 17 jaar zijn. gaan ze lekker op een vrijdag avond om half elf op quizlet zitten. hun failen at life dan. niets aan te doen (:

    Gaat dit over mij? :-) Want dan ken je me overduidelijk niet. Ga nu maar weer on-topic.


    A decision I will regret, until my dying breath.