• Ik heb een oorpiercing al een poosje.
    Ik heb hem vorige week verwisseld voor een ringetje.
    Sindsdien is hij heel erg opgezwollen en zit er een kostje op.
    De meeste denken nu aan een bloemkool oor.
    Maar het probleem is het kostje zit niet bij me gaatje maar net erboven.
    En het doet absoluut geen pijn, en heb er geen last van?
    Is dit gewoon tijdelijk opgezwollen of toch echt ontstoken of een begin van een bloemkool oor?

    Alvast bedankt. ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ga langs de plek waar ze hem hebben gepierced zou ik zeggen? Maar vooral NIET je ringetje eruit halen. Bij mij is hij er uit gevallen, en toen ik naar de tattooshop ging om hem er terug in te laten doen was hij dichtgegroeid -.-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Ga langs de plek waar ze hem hebben gepierced zou ik zeggen? Maar vooral NIET je ringetje eruit halen. Bij mij is hij er uit gevallen, en toen ik naar de tattooshop ging om hem er terug in te laten doen was hij dichtgegroeid -.-



    Ik heb hem niet gepierced, ik heb hem laten schieten zullen we maar zeggen.
    Meestal doen ze dat niet meer, maar bij ons in de stad wel.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik heb dat ook, je kan 'm er beter uithalen, anders word het erger en moet de knobbel er worden afgesneden. Je kan beter je knopje er terug indoen, en je oor ontsmetten met van dat spul.
    Die heeft mijn neef ook gehad, en ik kreeg ook zo'n knobbel na het erin doen van een ringetje.
    het is waarschijnlijk doordat het ringetje te klein is, en moet je een iets groter ringetje kopen.

    Succes verder (flower)

    Laten schieten? Dan denk ik dat het gewoon niet goed gegaan is. Ik heb mijn derde oorgaatjes laten schieten en die knopjes zaten veel te strak. Je ziet nu nog het sterretje in mijn oor staan. En ik heb mijn neuspiercing laten schieten, waardoor toen de binnenkant van mijn neus gescheurd was.
    Niet zo slim dus. Ik zou hem eruit halen. (':


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NNailaa schreef:
    Ik heb dat ook, je kan 'm er beter uithalen, anders word het erger en moet de knobbel er worden afgesneden. Je kan beter je knopje er terug indoen, en je oor ontsmetten met van dat spul.
    Die heeft mijn neef ook gehad, en ik kreeg ook zo'n knobbel na het erin doen van een ringetje.
    het is waarschijnlijk doordat het ringetje te klein is, en moet je een iets groter ringetje kopen.

    Succes verder (flower)


    Volgens de juwelier was het ringetje niet te klein Ö
    Het is wel een knobbel.. maar het is 'open' om het maar zo te zeggen dus het is een soort bult met een korstje. =D
    Dus kan ik beter wachten tot het weg gaat?
    Of.. eruit? (Hoop het niet :S )

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 20:57 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Trouwens een bloemkooloor komt toch alleen voor aan de voorkant van je oor? Niet aan de achterkant? Of hoe zit dat?


    "Don't look back, you're not going that way."

    je moet NOOIT een piercing laten schieten
    Dat is heel erg slecht en kan je kraakbeen door kapot gaan !

    Alleen laten piercen dus voortaan!


    I solemny swear i am up to no good

    Rimmel schreef:
    (...)

    Volgens de juwelier was het ringetje niet te klein Ö
    Het is wel een knobbel.. maar het is 'open' om het maar zo te zeggen dus het is een soort bult met een korstje. =D
    Dus kan ik beter wachten tot het weg gaat?
    Of.. eruit? (Hoop het niet :S )


    Nja dan laat je hem toch opnieuw piercen bij een piercingshop? dan heb je hem weer en weet je zeker dat het ringetje groot genoeg is ^^

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 12:04 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb hem ook laten schieten [ik weet nu niet waar jij hem heb??]
    Maar ik praat nu over m'n helix =P
    Was allemaal goed.. Deed ringetje erin en et begon weer =P korstje enzo..
    Heb hem er gewoon in gelaten.. Elke dag 2 keer met dat spul ontsmet en this nu bijna helemaal weg =)

    Twas bij mij ook niet gevoelig ofzow.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    je hebt van dat speciale spul voor opzwelling van je oor. het werkt heel goed.
    je kan het bij de claires kopen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Dat heb ik ook gehad bij mijn Helix piercing (want dat is volgens mij wat jij ook hebt?) maar dat kwam bij mij omdat mijn knopje te vroeg is vervangen door een ringetje en het gewoon wat kwetsbaarder is als het net vervangen is...
    Ik weet niet hoelang jij een knopje hebt gehad, maar ik heb 6 weken een knopje gehad en daarna een ringetje erdoor gedaan en officieel moet je 3 tot 6 maand wachten (kwam ik ook pas later achter, de juwelier zei 6 weken maar dat is dus niet zo)


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    Dat heb ik ook gehad bij mijn Helix piercing (want dat is volgens mij wat jij ook hebt?) maar dat kwam bij mij omdat mijn knopje te vroeg is vervangen door een ringetje en het gewoon wat kwetsbaarder is als het net vervangen is...
    Ik weet niet hoelang jij een knopje hebt gehad, maar ik heb 6 weken een knopje gehad en daarna een ringetje erdoor gedaan en officieel moet je 3 tot 6 maand wachten (kwam ik ook pas later achter, de juwelier zei 6 weken maar dat is dus niet zo)

    6 weken kan wel..
    had ik ook.. niet veel last van..
    bij de 2e had ik eerder dan 6 weken.. [4 of 5?]

    Mja bij 6 maanden is het echt helemaal genezen ofzow?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)
    6 weken kan wel..
    had ik ook.. niet veel last van..
    bij de 2e had ik eerder dan 6 weken.. [4 of 5?]

    Mja bij 6 maanden is het echt helemaal genezen ofzow?


    bij mij zeiden ze 3 tot 6 maand voordat je hem vervangt en minimaal een jaar duur voordat het helemaal genezen is en dat staat ook heel veel op internet


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    (...)

    bij mij zeiden ze 3 tot 6 maand voordat je hem vervangt en minimaal een jaar duur voordat het helemaal genezen is en dat staat ook heel veel op internet


    mag ook o-O maar naar6 weken mag je hem vervangen dat kreeg ik te horen.. en met 6 maand was het meerendeels wel genezen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    geen idea