• Vandaag had ik een toets voor muziek maar ik heb voor het eerst gespiekt. echt de eerste keer in mijn leven dat ik heb gespiekt. alleen zoals verwacht werd ik betrapt. mijn muzieklerares kon het niet zo erg waarderen. ze heeft een mail naar mijn mentor gestuurt en die heb ik morgen het eerste uur dus. alleen ik ben zegmaar het lieve, stille meisje van de klas met bijna alleen maar goede cijfers. en nu krijgt hij warschijnlijk ook nog een klagt dat tijdens geschiedenis mijn mobiel is afgepakt. maar nu weet ik dus echt niet hoe hij gaat reageren en ik ben dus bang voor zijn reactie. of hij morgen met mij gaat praten enzo want dat doet hij wel altijd bij andere. en ik zat nog te twijfelen of ik mijn eccuses moest maken tegeover mijn muzieklerares maar dat heb ik niet gedaan. had ik dat toch moeten doen? weet iemand iets om me te helpen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het is je eigen fout, jíj moet het rechtzetten. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zou gewoon afwachten wat je mentor te zeggen heeft. Een vriendin van mij die was ook altijd heel lief en zo en toen kwam ze er met een waarschuwing vanaf toen ze te laat kwam. Als je het gewoon niet vaker doet, is er vast niks aan de hand. (':


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tsja, je krijgt vast een 1 voor je toets, en verder denk ik geen problemen hoor :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hij vermoordt je niet ofzo hoor ;p


    I live for the applause, you will die for it.

    Parviainen schreef:
    Hij vermoordt je niet ofzo hoor ;p

    nou mijn mentor kendende kan dat nog wel eens gebeuren. Hij slaat ons al met pennenXD. maar opzich is hij wel aardig hoor


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy