• ja ik moet een woorden slang maken voor nederlands maar ik ben er heelllllllll slecht in!!! elk woord moet uit 2 woorden bestaan de laaste woord is het begin van een niewe woord help!~ik wil de langste hebben want dan krijg ik iets lekkers:9~ ik heb dit al:

    klasseboek-boekenkast-kasteur-deurwand-wandkaart-kaartspel-spelcomputer-computermuis-muizenval-valavond-avondklok-klokhuis-huisbel-beltegoed-goedheid-heidebrand-brandbom-bombardementsvliegtuig-vliegtuigbasis-basisscholen-schoolboek, en dan boekdeel - deelgemeente - gemeenteraad - raadhuis - huisbezoek - bezoekrecht- rechtszaak - zaaknaam - naambord - bordenwisser - wisserblad - bladdienst - dienstauto - autoband-banedleden-
    ledenpop-popgroep-groepsfoto-fotoboek-boekenbon-bondgenoot-genootschap

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 21:19 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Spelbreker ?


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    spelcomputer? (:
    En dan computerprogramma - programmablad (dat is echt een woord hoor ^^) - bladwijzer - wijzerplaat - enzovoort...
    Je kunt gewoon woorden.org gebruiken, daar het eerste deel van het woord intypen en kijken of er iets bestaat met een tweede woord erachter. (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 19:44 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    spelaanbod


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rechtenstudie.


    Your make-up is terrible

    Valgerecht?
    Haha ik weet niets.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 19:46 ]


    Your make-up is terrible

    weette meer mensen wat?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    valkuil


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Schoolagenda - apennoot - toonsoort - toetsenbord - doperwten ..

    Gewoon alles uitproberen wat er in je opkomt.. dan heb je zo een hele lang sliert


    La credenza è una medicina contro il timore

    agendaitem


    *insert philosophical cringe expression here*

    PURExANGEL schreef:
    weette meer mensen wat?

    Zoals ik al zei, gewoon op woorden.org intypen, dan heb je heel snel heel veel woorden. (:
    Kijk; muizenval - valkuil - kuildek - dekbed - bedrijfsauto - autobus - buskruit - kruitkamer - kamer....
    Eigenlijk vind ik dit best wel leuk om te doen :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    agendaklem


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou schoolagenda veranderen in schoolboek, en dan boekdeel - deelgemeente - gemeenteraad - raadhuis - huisbezoek - bezoekrecht- rechtszaak - zaaknaam - naambord - bordenwisser - wisserblad - bladdienst - dienstauto - autoband

    en gaaaa zo maar door. :'D

    mine schreef:
    agendaklem


    Klembord.


    Your make-up is terrible

    Als je inplaats schoolagenda. schoolarts doet dan...

    schoolarts-artsexamen-examenstof-stofblik-blikgroente-groenteboeren-boerenbedrijf-bedrijfsadministratie-administratiekantoor-kantoorbaan-baanrecord-recordtijd-tijdeenheid-eenheidsprijs-...


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.