• Mijn beste vriendin (die een uur rijden bij me vandaan woont) heeft het al rot thuis. Haar ouders hebben een hele erge ruzie en hebben al meer dan 3maanden niet meer met elkaar gepraat maar ze kunnnen niet scheiden omdat mijn beste vriendin ook nog een gehandicapte zus heeft.
    En nu krijgt mijn beste vriendin net te horen dat haar oma dood gaat aan longkanker.

    En ik weet nu niet hoe ik haar kan steunen want ze woont zo ver weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bel haar op, en voer een goed gesprek via de telefoon, en spreek af voor in het weekend of zo :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Kom een keer spontaan bij haar langs. En neem dan dingen mee die haar opvrolijken. Of bel haar en vraag of ze erover wilt praten. laat weten dat je er voor haar bent!(flower)(H)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Bel haar. Zeg haar dat ze er alles uit moet gooien. En als ze zwijgt, hang dan niet op. Forceer niets, en laat haar rustig worden. Troost haar. Ze zal zich beter voelen als ze weet dat er iemand is die het zich aantrekt.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Maak een collage met foto's van jullie,
    schrijf de witte ruimtes vol met hoeveel ze voor je betekend enzo en stuur het dan op via de post, vertel er niets over.


    Has no one told you she's not breathing?

    Inderdaad, maar geloof me, als ze écht zo'n goede vriendin is maakt het niet uit hoever ze van je af woont. Ze weet dat je er voor haar bent, en dat is voldoende. Je haar dit misschien nog duidelijker te maken door iets te sturen met "Ik ben er voor je lief"

    Zoals ik het altijd doe met Marleen, ik beeld me altijd in dat Marleen mij een dikke knuffel geeft, en dan gaan dingen alvast een stuk beter. (:

    Dat is echt heel rot voor haar, en het is lief dat je er voor haar wilt zijn. Probeer haar zo veel mogelijk te bellen, luister naar haar zorgen en doe samen leuke dingen, zodat ze haar problemen af en toe kan vergeten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Probeer af te spreken van het weekend. En plan een heleboel leuke dingen in. Bios, pretpark, film avondje, shoppen, samen koken.. alles wat gezellig is. En als ze wil, er ook over praten. Dat kan ook heel erg opluchten.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Juneau schreef:
    Inderdaad, maar geloof me, als ze écht zo'n goede vriendin is maakt het niet uit hoever ze van je af woont. Ze weet dat je er voor haar bent, en dat is voldoende. Je haar dit misschien nog duidelijker te maken door iets te sturen met "Ik ben er voor je lief"

    Zoals ik het altijd doe met Marleen, ik beeld me altijd in dat Marleen mij een dikke knuffel geeft, en dan gaan dingen alvast een stuk beter. (:


    Wat ben je toch een poepie.<3

    on-topic; Allereerst veel sterkte!
    Maar kijk, jouw vriendin weet ook dat jij ver weg woont -goh- en begrijpt dat jij niet 24/7 bij haar kan zijn. Daarom zal ze blij zijn met alles wat je doet. Je kunt haar bijvoorbeeld bellen, dat betekend waarschijnlijk al heel veel voor haar. En zoals Juneau zegt, iets sturen is natuurlijk ook hartstikke leuk. Laat haar gewoon merken dat je aan haar denkt en dat je er voor haar bent, ook al ben je verder weg.(:


    everything, in time

    Iets sturen als een vriendschapsarmbandje wordt ook érg gewaardeerd. (A)

    probeer skype, smsen, bellen(huil)

    Laat haar zien dat je er voor haar bent.
    Gewoon door af en toe een random smsje of zo te sturen met: "I love you" "You're awesome."
    Dat soort dingen.


    Fuck the world, I don't care.

    Milim schreef:
    Bel haar. Zeg haar dat ze er alles uit moet gooien. En als ze zwijgt, hang dan niet op. Forceer niets, en laat haar rustig worden. Troost haar. Ze zal zich beter voelen als ze weet dat er iemand is die het zich aantrekt.


    Hope goes lost but never dies.

    Miss moet ze eens een nachtje bij jou komen slapen.
    Dan is ze toch al even weg van de zorgen bij haar.
    En heel veel bellen. Als ze wil praten,praat je,zegt ze niets,begin er dan ook niet over,...
    Laat haar weten/voelen dat je er voor haar bent!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Milim schreef:
    Bel haar. Zeg haar dat ze er alles uit moet gooien. En als ze zwijgt, hang dan niet op. Forceer niets, en laat haar rustig worden. Troost haar. Ze zal zich beter voelen als ze weet dat er iemand is die het zich aantrekt.


    effort never betrays you

    Milim schreef:
    Bel haar. Zeg haar dat ze er alles uit moet gooien. En als ze zwijgt, hang dan niet op. Forceer niets, en laat haar rustig worden. Troost haar. Ze zal zich beter voelen als ze weet dat er iemand is die het zich aantrekt.


    Comedy is simply a funny way of being serious.