• Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij heb ik ooit eens op quizlet een topic gelezen wat ging over een vriendin van een van ons. Het ging over een meisje wat door haar familie ontvoerd was en via vrienden en een mentor ofzo weer naar nederland was gevlucht. Nou keek ik gister die documentaire over eerwraak, en 1 meisje die erover praatt, vertelde precies het verhaal wat ik dacht hier gelezen te hebben. Ik weet het niet heel zeker of dat hier was, maar kan iemand ook zo'n soort topic herinneren? En weet die de link nog ofzo?

    Ik vond het trouwens wel een harde documentaire zeg, echt heel erg hoe die meisjes vluchten voor hun leven alleen omdat ze geen maagd meer zijn of niet willen trouwen met een neef. Echt heel erg.
    Voor de mensen die de documentaire ook nog willen kijken. De link: 3Doc Code Rood: Eerwraak


    it's so empty living behind these castle walls

    Eerwraak is een boek van Helen Vreeswijk. Zij baseert haar verhalen op de dingen die zij meemaakt tijdens het werk. Misschien komt het daar wel door dat het je bekent voorkomt.

    Edit: Nu ik eraan denk. Ik denk niet dat dat het verhaal was. Ik herinner het zelf niet of het op Q heeft gestaan. Dus ik weet de link niet. Sorry.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 19:08 ]


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Eerwraak is een boek van Helen Vreeswijk. Zij baseert haar verhalen op de dingen die zij meemaakt tijdens het werk. Misschien komt het daar wel door dat het je bekent voorkomt.

    Edit: Nu ik eraan denk. Ik denk niet dat dat het verhaal was. Ik herinner het zelf niet of het op Q heeft gestaan. Dus ik weet de link niet. Sorry.
    Nee, het komt echt niet uit het boek want dat heb ik gelezen. Hier wist ik echt al dat ze stiekem belde met haar vriendin enzo, nog voordat ze het daadwerkelijk zei in dat interview.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat heb ik gister ook gezien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het zal wss iemand geweest zijn die dat verhaal hier heeft gepost, niet iemand die die personen kent (;


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Het zal wss iemand geweest zijn die dat verhaal hier heeft gepost, niet iemand die die personen kent (;
    Maar dat kan niet want dat topic is al minstens 2 maanden oud ofzo. Ja misschien was het niet rechtstreekse contacten maar ik zou het wel graag terug willen lezen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb eens iets over eerwraak geschreven maar niet zo als jij het beschrijft.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.