• Een vriend van mij heeft sinds eergister zijn relatie verbroken, had iets van 2 jaar ong met dat meisje. Zij heeft flink zitten liegen tegen hem over van alles en hij is er echt kapot van. En net heeft dat wijf haar spullen opgehaald en ik had de webcam aan bij hem. En zonet zat hij helemaal te huilen en dat breekt mijn hart gewoon.. Ik wil er voor hem zijn maar dat lukt me niet voor mijn gevoel. Hij woont veelte ver weg om even langs te gaan ofzo..

    Iemand idee hoe ik er voor hem kan zijn? :X En ja ik praat wel met hem erover en alles maar voor mijn gevoel werkt dat gewoon niet.


    -

    Stuur gewoon een lief berichtje ofzo, dat doe ik ook altijd. Als je er gewoon bent voor hem is het al een grote hulp denkik.

    En stuur hem ijs op met de post. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    Stuur gewoon een lief berichtje ofzo, dat doe ik ook altijd. Als je er gewoon bent voor hem is het al een grote hulp denkik.

    En stuur hem ijs op met de post. :Y)


    They fell in love, didn't they?

    Successful schreef:
    Stuur gewoon een lief berichtje ofzo, dat doe ik ook altijd. Als je er gewoon bent voor hem is het al een grote hulp denkik.

    En stuur hem ijs op met de post. :Y)


    Ik denk alleen dat het dan geen ijs meer is xD

    Pfff, ja.. Praten doe je sowieso al, dus ja.
    Hoever woont hij dan? Want misschien kan je zaterdag of zo langs hem gaan als je niets te doen hebt?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nou hij woont in Amsterdam en ik in Groningen :X


    -