• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen moet verplicht DNA-materiaal afstaan

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee,dan krijg je zo'n ongelooflijke waslijst dat je uiteindelijk ook niet meer weet waar te beginnen..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ligt eraan voor wat, maar niet zomaar ineens iedereen DNA laten afstaan. Het heeft niet geweldig veel nut.
    Men moet wel, in mijn ogen, zijn/haar DNA afstaan als met beschuldigd wordt van een misdaad. Vrijwillig en zonder problemen. Net zoals een huisonderzoek. Whatever dat je privacy dan naar de knoppen gaat. Beter de dader pakken in plaats van niets.


    Be a hero, kill your ego.

    RINGDINGDONG schreef:
    Oneens, dalijk gaan er mensen met sjoemelen. Nee dankje


    effort never betrays you

    -daar ging mijn tekst van nederlands over in de pww over haha x'D-

    maaar.. ik weet niet, aan de ene kant vind ik het wel goed, aan de andere kant iig niet zo.

    Wauw, men moet veel ruimte hebben voor al dat DNA...

    Crime schreef:
    Nja, als ze het echt nodig hebben wel, ja.

    Nee, het is altijd al zonder gelukt, dan kan dat nu ook wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sniper schreef:
    Ze hebben m'n vingerafdruk al, laten ze 't daar mee doen.

    Agree.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sniper schreef:
    Ze hebben m'n vingerafdruk al, laten ze 't daar mee doen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    shadowsalyer schreef:
    Ik denk dat elke veroordeelde zijn DNA zou moeten afstaan, maar niet elke burger, lijkt me ondoenlijk en onnodig.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    oneens. stop maar eens 17 miljoen DNA dingen van alle mensen in de computer xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    shadowsalyer schreef:
    Ik denk dat elke veroordeelde zijn DNA zou moeten afstaan, maar niet elke burger, lijkt me ondoenlijk en onnodig.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Laten we dan ook allemaal meteen een chip in ons lijf laten rammen en 24/7 gevolgd worden door cameraatjes. Dit is misschien extreem, maar het gaat altijd een stapje verder. Mijn DNA is mijn DNA en niemand anders heeft daar zaken mee.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    maakt mij niet uit, dus ik vind 't best.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    PUKKELxDING schreef:
    Pas als ze werkelijk iets hebben uitgevoerd waarvoor DNA handig zou zijn, dan zouden ze DNA af moeten nemen. Om nou DNA af te nemen van ieder persoon bij de geboorte? Kost weer allemaal geld, en dat hebben we toch zogenaamd niet? Bovendien, dan moet er ook weer een lokatie komen om het te bewaren van al die mensen, en er moet een logisch gecomputeriseerd systeem komen om het DNA te vinden. Kost allemaal veel te veel geld en in 99 van de 100 gevallen is het ook nog is weggegooid geld. Niet mee eens dus :)


    je neemt me de woorden uit de mond:Y)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."