• Ja echt waar! Het is gewoon echt ijskoud in me kamer! Niet normaal! Ik kan hier wel handschoenen enz aan doen (cat)

    Ligt iemand ook wel eens 's avonds in een grafkelder?(cat)


    My heart is yours and so am I

    Ja. Mijn huis is ruim over de 100 jaar oud en ik slaap op zolder met een plat dak. Zomers is het hier altijd ongezond heet en 's winters ziekelijk koud.
    Als het buiten echt goed hard vriest is het in mijn kamer ook maar een paar graden. -.-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Haha jah ik !! bij me pa =P
    Maar die bouwers hebben die fcking leidingen van me kamer verkeerd omgezet waardoor die domme verwarming niej aan kan..

    & in me pa's huis is et altijd kouder..

    En serieus was is op me kamer o-O en er kwam gwn rook uit mijn mond, zow koud was het.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, het is er even koud als buiten omdat we er geen verwarming hebben. --' Maar soms neem ik dan het vuurtje vanuit de badkamer en dan gebruik ik het in mijn kamer. (:
    En in de zomer is het er abnormaal heet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het is hier altijd koud D:


    I don't need words to feel those lips.

    Wij hebben een hele oude verwarming. Dus als ik die aanzet dan staat ie gelijk op z'n heetst. Dus het is bij mij of ontzettend benauwd door door die verwarming of ontzettend koud. Ik ga altijd voor de benauwde om mn kamer dan af te laten koelen door de verwarming uit te zetten. En ik wen er altijd aan x'D Dus echt koud is het niet vaak :')


    To live would be an awfully big adventure

    Hobbelpaard schreef:
    Ik altijd haha.
    Gelukkig heb ik een dik deken (:


    Hope goes lost but never dies.

    ja man, elke middag. dan kan ik niet eens meer typen! de verwarming doet het niet...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik lig in m'n warmste pyjama en dan met een dik deken een fleesdeken en nog een fleesdeken onder m'n badjas van flees. en dan heb ik het nog koud!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ja, maar niet alleen 's nachts, want de verwarming verwarmt bijna niet (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Funk schreef:
    Me ;(


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Iklig met 4dekens over mij :X

    *steekt dr hand op* Hierow!

    en mn pa ziekt altijd dat warm is, ja, echt nie! ik bevries!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    's morgens,

    Kom ik onder

    Ik: Mag de verwarming aan?
    Pap: Nee
    Ik: Maar ik heb het koud!
    Pap: Ja, ik ook...

    Dan heb ik zoiets, doe dan die verwarming aan!! Maar nee :(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dramione schreef:
    's morgens,

    Kom ik onder

    Ik: Mag de verwarming aan?
    Pap: Nee
    Ik: Maar ik heb het koud!
    Pap: Ja, ik ook...

    Dan heb ik zoiets, doe dan die verwarming aan!! Maar nee :(


    Lol, typisch. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nee, als het hier koud is doe ik gewoon m'n verwarming aan.


    Even a white rose has a black shadow.