• Sorry hoor, ik zie hier allemaal op het forum staan dat Tokio Hotel ons in de steek laat.
    Ten eerste wil ik zeggen dat dat hartstikke bull shit is.
    Als artiest/band heb je gewoon een jaar nodig om in Amerika rond te touren. Aan 3 maanden/halfjaar of nog ietsjes langer heb je gewoon niet genoeg. En ze moeten het wel goed kunnen verspreiden.
    En wat is in GODSNAAM het verschil tussen fans hier en Amerika? Jullie kunnen dan wel zeggen dat Amerikanen dom zijn, maar hier zijn ook niet de allergrootste lichten hoor-_-" Laten we nou even een beetje reeël zijn. In Amerika lopen ook slimme mensen rond en zonder die hadden we waarschijnlijk nog niet eens een computer en MTV gehad, dus ik zou nu maar heel snel je mond houden dat ze dom zijn.
    Maar om er op terug te komen: wat is het verschil tussen Nederlandse en Amerikaanse fans? Dat ze nou een stukje verder wonen en ze Tokio Hotel iets minder lang kennen, geeft nog niet het recht om te zeggen dat ze geen fan mogen zijn en dat TH geen concerten aan hun mag geven.
    Waar slaat het op om iemand anders het recht te ontnemen hun helden te zien?
    En ooit wel eens andere Europese bands in de gaten gehouden die nu wereldwijd bekend zijn? Daar is toch precies hetzelfde aan de hand? Het enige verschil is dat de Tokio Hotel-fans (waar ik er zelf ook een van ben en zal blijven ook) een beetje overdrijven.
    "Overreacting" zoals ze dat in die mooie Engelse taal noemen.
    En over Engelstalig gesproken. De meeste fans in Nederland zijn ook pas fan geworden toen de liedjes in het Engels hier werden uitgebracht.

    Dus? Heb ik een punt of denk je nog steeds in hun hoofd te kunnen kijken en zeggen: "Ze willen niks meer met Europa te maken hebben?":8


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Pff ,

    gott mensjes , als jullie er zo'n probleem over maken dat TH world wijd xD wordt..

    Wees dan geen Fan meer -zucht-

    ¨-No comment verder ...

    Tschüss

    inderdaad:D
    zo denk ik dus ook:P
    en door Amerika krijgen ze wereldwijd succes en dus ook in JAPAN en hun allergrootste droom was in Tokio te spelen. Japan dus.
    Dus wat gaat daarvoor zorgen?
    Wereldwijd succes.
    Hoe ga je dat voor elkaar krijgen?
    Doorbreken in Amerika.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    inderdaad:D
    zo denk ik dus ook:P
    en door Amerika krijgen ze wereldwijd succes en dus ook in JAPAN en hun allergrootste droom was in Tokio te spelen. Japan dus.
    Dus wat gaat daarvoor zorgen?
    Wereldwijd succes.
    Hoe ga je dat voor elkaar krijgen?
    Doorbreken in Amerika.

    Ja datis waar en ik hoop dat het hun lukt!(H)


    I do not hook up.

    (...)
    Whaha ^^

    stil jij xD
    ik probeer hier "serieus" te zijn xD
    hahahahah:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Ja datis waar en ik hoop dat het hun lukt!(H)


    Jah , idd !


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    (...)
    Ja datis waar en ik hoop dat het hun lukt!(H)

    Me too...
    tis alleen dat niet iedereen hier helemaal verder denkt, en dát probeer ik voor elkaar te krijgen, maar das lastig xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik vind het gewoon a ronduit belachelijk dat jullie je hiermee bezig houden xD
    dus i'm outta here :D


    PoisonTrash on camera

    ik vind het gewoon a ronduit belachelijk dat jullie je hiermee bezig houden xD
    dus i'm outta here :D

    ja maar jij bent ook geen fan sukkeltje xD
    dus liz, niet zeuren xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    stil jij xD
    ik probeer hier "serieus" te zijn xD
    hahahahah:P

    Amaai, das ook de eerste keer, Willy SERIEUS ='O =D

    pompomPOM, Willy _O__O_


    Tanya is de beste.

    (...)
    Amaai, das ook de eerste keer, Willy SERIEUS ='O =D

    pompomPOM, Willy _O__O_

    sssst, niet iedereen kent mij hier. ik ben incognito^^ (of hoe je dat ook schrijft:P)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Me too...
    tis alleen dat niet iedereen hier helemaal verder denkt, en dát probeer ik voor elkaar te krijgen, maar das lastig xD

    Ja weet ik ik denk ook verder !:D


    I do not hook up.

    (...)
    sssst, niet iedereen kent mij hier. ik ben incognito^^ (of hoe je dat ook schrijft:P)

    Ohw noo ='O Ik hou mn mond al =X ga jij maar verder doen met je -kuch kuch "serieus" kuch kuch - zijn ='D


    Tanya is de beste.

    Ti's wel goed dat je je mening laat horen want ik begrijp ook wel dat ze door willen breken maarja
    toch ben ik geen fan eer >.< Aleen dat komt niet door Amerika ofzo maar vind het gewoon bagger worden (Sorry)

    Yeah me 2


    I solemny swear i am up to no good

    MEE-EENS. =]

    Go DOORAINBOW


    Love is in the air'<3

    MEE-EENS. =]

    Go DOORAINBOW

    hahahaha:D dankjewel:D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    echt helemaal mee eens..
    ik word der gek van geef ze tijd kom op zeg..laat hun droom uitkomen..nouw dat miss onze dromen niet uitkomen boeiend gun iemand anders ook was


    dat was der ik wil geen ruzie
    en ik lijt een typgebrek


    Some angels have no wings.