• Dat doe ik tegenwoordig bij de handbal training. Onze trainer -die btw. zwaar lauq is.- zet altijd muziek op, en gelukkig nog een beetje van deze tijd. En eerst vond iedereen dat niet leuk, behalve ik natuurlijk. Ik sta daar als een loser te dansen na het opwarmen, wanneer iedereen aan het uitpuffen en hijgen is. En dan gaan ze me allemaal aankijken van: What? Waar komt jou energie vandaan?

    En wie doet er nog meer van dat soort loserige dingen bij het trainen? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    soort streetdance achtig iets (:

    Aw, wat vet. Ik doe al heel mijn leven aan hiphop. :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Assassin schreef:
    (...)

    Denk het niet. Misschien als 'slechtste club' HV Vido. Echt een baggerclub. Je was alleen belangrijk als je in het eerste team zat, wat ik dus niet zat ._. Waar zit jij?


    Dat ken ik! (:
    GHV, baggerclub. Alleen de Heren 1 doen het goed, wij staan laatste volgens mij? of eentje erboven? well, i don't know.
    Ken je misschien iets al Avanti? daar moesten wij tegen, dramatisch D:
    nee ik ga de uitslag hier niet neer zetten, want jullie gaan me uitlachen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    check dit dan. hahaah :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Dat ken ik! (:
    GHV, baggerclub. Alleen de Heren 1 doen het goed, wij staan laatste volgens mij? of eentje erboven? well, i don't know.
    Ken je misschien iets al Avanti? daar moesten wij tegen, dramatisch D:
    nee ik ga de uitslag hier niet neer zetten, want jullie gaan me uitlachen. (:


    Haha, wij stonden een keer laatste in het binnenseizoen en het buitenseizoen wonnen we, echt vreemd.
    Nuh, ik speelde vaak 32-2 wedstrijden, echt schaamtevol. Mijn broer heeft een keer een record gehaald, iets van 70-0.
    Ik ken Avanti niet? Ken jij Kras Volendam haha?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, wij stonden een keer laatste in het binnenseizoen en het buitenseizoen wonnen we, echt vreemd.
    Nuh, ik speelde vaak 32-2 wedstrijden, echt schaamtevol. Mijn broer heeft een keer een record gehaald, iets van 70-0.
    Ik ken Avanti niet? Ken jij Kras Volendam haha?


    nou bij ons werd het iig 28-5, en ik had er twee gescoord -wbw-
    Nee die ken ik niet. Je kent White Demons toch wel? die hele club is gewoon goed. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    nou bij ons werd het iig 28-5, en ik had er twee gescoord -wbw-
    Nee die ken ik niet. Je kent White Demons toch wel? die hele club is gewoon goed. :3



    Lolol nee.
    Kras is ook een hele goede club, ze spelen op nationaal niveau. Ik heb en wedstrijd van hun gezien, tegen Huurhugowaard dacht ik.


    Your make-up is terrible

    We hebben vandaag op de training met een gigantische kangoeroe/wereldbal gespeeld (baby)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Assassin schreef:
    (...)


    Lolol nee.
    Kras is ook een hele goede club, ze spelen op nationaal niveau. Ik heb en wedstrijd van hun gezien, tegen Huurhugowaard dacht ik.


    Haha ik ken ze echt niet. ;p
    Maar White Demons speelt ook nationaal, niet normaal man.
    Haha, ik wed dat er ook van die meisjes van hun in de Brabantse selectie spelen. Anyway, handbal is leuk. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Haha ik ken ze echt niet. ;p
    Maar White Demons speelt ook nationaal, niet normaal man.
    Haha, ik wed dat er ook van die meisjes van hun in de Brabantse selectie spelen. Anyway, handbal is leuk. :3


    Ja ik vond het ook wel leuk, soms wel jammer dat ik het niet meer speel. Maar ik had een kutteam en ik vond trainen echt vervelend haha.
    En die foto is leuk :9~ Ik heb ook nog oude foto's.


    Your make-up is terrible

    Kijk mij hier eens verdedigen op hoek en mijn zusje op keep staan haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Kijk mij hier eens verdedigen op hoek en mijn zusje op keep staan haha.


    jij ownt dat meisje gewoon zwaar hard! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    jij ownt dat meisje gewoon zwaar hard! :9~


    Jaman, ik was meester in schijnbewegingen opvangen. :9~
    Welke positie speel jij als je niet op keep staat?


    Your make-up is terrible

    Ik dans op school tijdens de pauzes en mijn vrienden vinden dat raar, maar amuserend :X


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Assassin schreef:
    (...)

    Jaman, ik was meester in schijnbewegingen opvangen. :9~
    Welke positie speel jij als je niet op keep staat?


    Rechtsopbouw en soms cirkel. Ik ben links, dus ik gooi er weleens van die gemene onderhandse linkse balletjes in, freakin' handig. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Rechtsopbouw en soms cirkel. Ik ben links, dus ik gooi er weleens van die gemene onderhandse linkse balletjes in, freakin' handig. :9~



    Aah, das gaaf :9~


    Your make-up is terrible