• Grrr, ik ben nu echt aan het stomen!
    Ik kom net (en verdomme niet eens voor het eerst!) een pas begonnen verhaal tegen dat wel erg verdacht veel op een van de mijne lijkt. Zelfs de titel, de intro en de verhaallijn zelf komen gewoon verdacht veel overeen! ><
    Serieus man, ik bedenk het toch ook zelf, waarom een ander dan niet? Fcki2hr off man, je wilt niet weten hoeveel van mijn tijd en energie en gewoon mijn leven opgaat naar de verhalen die ik schrijf!
    Waarom respecteren mensen dat niet gewoon en verzinnen zelf wat?
    Ik háát het om gekopieerd te worden, onder mijn neus nog wel nota bene!
    AAAAARGH.
    Kill. Kill. Kill. Kill. Kill. Kill. Kill. Kill. Kill. Kill. Kill.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 19:51 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Heigl schreef:
    Er zijn hier zoveel verhalen die over dezelfde onderwerpen gaan. Dan kan ik ook al die mensen killen.


    Daar zit ook wel iets in.^^


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Fine. Oordelen jullie maar of het op elkaar lijkt of niet.
    Misschien moet je het verhaal kennen om te het te zien, maar lees een paar hoofdstukken van Diep Geheim en vervolgens dat en ik denk dat ik niet de enige ben die het ziet. :/
    Ik zal het straks ook aan wat van mijn lezers vragen. :/

    Dirty Secrets
    (Mijn titel is Diep Geheim, overeenkomst nummer één sowieso al. Titel kan overeenkomen, maar een wel heel opvallende vergelijking gezien alle genres hetzelfde zijn overgenomen en het basisidee hetzelfde is.)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt, ik heb al gezocht maar ik wil het weten. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MamaHert schreef:
    Fine. Oordelen jullie maar of het op elkaar lijkt of niet.
    Misschien moet je het verhaal kennen om te het te zien, maar lees een paar hoofdstukken van Diep Geheim en vervolgens dat en ik denk dat ik niet de enige ben die het ziet. :/
    Ik zal het straks ook aan wat van mijn lezers vragen. :/

    Dirty Secrets
    (Mijn titel is Diep Geheim, overeenkomst nummer één sowieso al. Titel kan overeenkomen, maar een wel heel opvallende vergelijking gezien alle genres hetzelfde zijn overgenomen en het basisidee hetzelfde is.)

    Ik ken jouw verhalen niet, maar wat een naaier. 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik kijk het er nog even tegenaan. Het tweede deel lijkt er wel op.

    oké ik geef toe, ik lees je verhaal niet dus misschien heb ik er wel geen verstand van.
    Maar is de verhaallijn ook echt hetzelfde? of alleen de inleiding? Want een titel als 'dirty secrets' is wel algemeen opzich, kan voor meerdere soorten verhalen worden gebruikt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voldie schreef:
    Ik kijk het er nog even tegenaan. Het tweede deel lijkt er wel op.


    Ik kan zo al heel veel punten opnoemen en in welke hoofdstukken ik de inspiratie herken. Mijn verhaal wordt hier volgens mij gewoon leuk even door elkaar gehusseld, er woorden wat 'titels' veranderd en hoppakkee, we hebben een nieuw verhaal! ><
    Ik hoop echt dat ze dat niet vol houd want dan ... mmmmmm. Even een stukje wandelen buiten voor ik echt te boos wordt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Bro schreef:
    oké ik geef toe, ik lees je verhaal niet dus misschien heb ik er wel geen verstand van.
    Maar is de verhaallijn ook echt hetzelfde? of alleen de inleiding? Want een titel als 'dirty secrets' is wel algemeen opzich, kan voor meerdere soorten verhalen worden gebruikt.


    Nee, niet alleen de titel.

    De inleiding van het verhaal is de grote rode lijn die door het verhaal heen loopt. De eerste twee hoofdstukken zijn punten die ik herken na de eerste paar hoofdstukken, gewoon over het algemeen zit er voor mij een heel vreemd luchtje aan.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Nee, niet alleen de titel.

    De inleiding van het verhaal is de grote rode lijn die door het verhaal heen loopt. De eerste twee hoofdstukken zijn punten die ik herken na de eerste paar hoofdstukken, gewoon over het algemeen zit er voor mij een heel vreemd luchtje aan.


    Maar stel: Je beschuldigt diegene onterecht?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    Maar stel: Je beschuldigt diegene onterecht?


    Terwijl ze ook mijn hele verhaal gelezen heeft? En het er zo op lijkt?
    Misschien is het wel fout van mijn kant om zo op mijn hoede te zijn, daarom heb ik ook niet meteen het verhaal in de begin post gezet, maar ik vind alles bij elkaar wel een beetje teveel toeval.
    Ik hoop dus dat ze van gedachten veranderd en het een andere wending geeft of dat mensen anders vanzelf merken dat het wel erg erop lijkt. Ik ken mijn verhaal, ik kan je er van alles over vertellen als je me midden in de nacht wakker vraagt na een avond stappen en vraagt hoe een bepaald punt ook alweer verliep en ik zie echt al een aantal punten van bepaalde hoofdstukken terug en gewoon het verhaal zelf. Met daarbij de titel en het feit dat mijn verhaal gelezen is erbij meegeteld gaat er bij mij toch een belletje rinkelen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 20:19 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Terwijl ze ook mijn hele verhaal gelezen heeft? En het er zo op lijkt?
    Misschien is het wel fout van mijn kant om zo op mijn hoede te zijn, daarom heb ik ook niet meteen het verhaal in de begin post gezet, maar ik vind alles bij elkaar wel een beetje teveel toeval.
    Ik hoop dus dat ze van gedachten veranderd en het een andere wending geeft of dat mensen anders vanzelf merken dat het wel erg erop lijkt. Ik ken mijn verhaal, ik kan je er van alles over vertellen als je me midden in de nacht wakker vraagt na een avond stappen en vraagt hoe een bepaald punt ook alweer verliep en ik zie echt al een aantal punten van bepaalde hoofdstukken terug en gewoon het verhaal zelf. Met daarbij de titel en het feit dat mijn verhaal gelezen is erbij meegeteld gaat er bij mij toch een belletje rinkelen.


    okéoké, ja je moet er uiteindelijk toch zelf meedoen wat jij er mee wilt doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oke ehm, ik heb het concentratie vermogen van n strondvlieg op n schoon toilet. Dus ik ben na een paar hoofdstukken afgehaakt bij jou diep geheim. -Ookal was het spannend- en na een paar letters ook hier bij.
    Het kwam me wel een béétje bekent voor maar of het echt uit diep geheim komt weet ik niet. Ik denk dat jij daar beter over kan oordelen.
    Al moet ik toegeven ik heb bij één story van mij Dance whit de devil mij laten inspireren door een fanfic te maken en de hoofdpersoond e zoon van de duivel gemaakt.
    Maar als die gene jou echt zo kopieërt zoals ij zegt, kun je het op 2 manieren opvatten:
    1. Damn, mensen vinden mij goed maar zij gaat echt te ver!
    2. Wat een ******** *** **** als ze nu niet verwijdert is het bitchfight!
    Iemand heeft ooit één stand alone van mij echt een beetje nagemaakt maar dan vanuit de ogen van een jongen, maar die vroeg ook echt 'Mag ik het kopiëren'

    Ik lees je verhaal en vind het er inderdaad wel op lijken, ja.
    En als ze ook je verhaal leest, ja, dan...
    Misschien steelt ze het niet echt, maar het zal wel op jouw verhaal geïnspireerd zijn, denk ik.


    effort never betrays you

    EstrellaVida schreef:
    Oke ehm, ik heb het concentratie vermogen van n strondvlieg op n schoon toilet. Dus ik ben na een paar hoofdstukken afgehaakt bij jou diep geheim. -Ookal was het spannend- en na een paar letters ook hier bij.
    Het kwam me wel een béétje bekent voor maar of het echt uit diep geheim komt weet ik niet. Ik denk dat jij daar beter over kan oordelen.
    Al moet ik toegeven ik heb bij één story van mij Dance whit de devil mij laten inspireren door een fanfic te maken en de hoofdpersoond e zoon van de duivel gemaakt.
    Maar als die gene jou echt zo kopieërt zoals ij zegt, kun je het op 2 manieren opvatten:
    1. Damn, mensen vinden mij goed maar zij gaat echt te ver!
    2. Wat een ******** *** **** als ze nu niet verwijdert is het bitchfight!
    Iemand heeft ooit één stand alone van mij echt een beetje nagemaakt maar dan vanuit de ogen van een jongen, maar die vroeg ook echt 'Mag ik het kopiëren'


    Kijk en als iemand zó naar mij toekomt ben ik 9 van de 10keer zo bereid om toestemming te geven. Althans, als inspiratie, niet als kopie.
    Maar bij jou heb ik het toen gelezen, we hebben erover gepraat en jij hebt verteld dat het bij jou totaal anders liep wat ik ook in een paar delen al heb gezien. Zo ver ik het gevolgd heb dan.
    Ik vind het een eer als mensen mij als inspiratie zien, maar achter mijn rug om of zonder mijn toestemming vind ik het gewoon een dikke vette $$%*Î*~!%*^@$(*$ naaistreek en dán zie ik het niet als een 'eer' maar gewoon als na-aperij.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 20:25 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Kijk en als iemand zó naar mij toekomt ben ik 9 van de 10keer zo bereid om toestemming te geven. Althans, als inspiratie, niet als kopie.
    Maar bij jou heb ik het toen gelezen, we hebben erover gepraat en jij hebt verteld dat het bij jou totaal anders liep wat ik ook in een paar delen al heb gezien. Zo ver ik het gevolgd heb dan.
    Ik vind het een eer als mensen mij als inspiratie zien, maar achter mijn rug om of zonder mijn toestemming vind ik het gewoon een dikke vette $$%*Î*~!%*^@$(*$ naaistreek en dán zie ik het niet als een 'eer' maar gewoon als na-aperij.

    Ik kan je geen ongelijk geven in heel die zin niet, maar ik denk dan altijd zo kinderachtig als ik ben 'Ik heb het lekker beda-acht en jij leker nie-iet!' Nee, als ik sirieus moet zijn, in het begin zou ik het wel een eer vinden, maar op den duur word het idd kut. -Sorry mods maar ik kan niet overal sterretjes gebruiken-
    Btw met mijn story's heb ik vaak wel veel lezers, maar na 4 a 5 hoofdstukken krijg ik een nieuwe idee en dan stop ik er mee dus ik verwijder een hoop storys, al probeer ik het te veranderen