EstrellaVida schreef:
Oke ehm, ik heb het concentratie vermogen van n strondvlieg op n schoon toilet. Dus ik ben na een paar hoofdstukken afgehaakt bij jou diep geheim. -Ookal was het spannend- en na een paar letters ook hier bij.
Het kwam me wel een béétje bekent voor maar of het echt uit diep geheim komt weet ik niet. Ik denk dat jij daar beter over kan oordelen.
Al moet ik toegeven ik heb bij één story van mij Dance whit de devil mij laten inspireren door een fanfic te maken en de hoofdpersoond e zoon van de duivel gemaakt.
Maar als die gene jou echt zo kopieërt zoals ij zegt, kun je het op 2 manieren opvatten:
1. Damn, mensen vinden mij goed maar zij gaat echt te ver!
2. Wat een ******** *** **** als ze nu niet verwijdert is het bitchfight!
Iemand heeft ooit één stand alone van mij echt een beetje nagemaakt maar dan vanuit de ogen van een jongen, maar die vroeg ook echt 'Mag ik het kopiëren'
Kijk en als iemand zó naar mij toekomt ben ik 9 van de 10keer zo bereid om toestemming te geven. Althans, als inspiratie, niet als kopie.
Maar bij jou heb ik het toen gelezen, we hebben erover gepraat en jij hebt verteld dat het bij jou totaal anders liep wat ik ook in een paar delen al heb gezien. Zo ver ik het gevolgd heb dan.
Ik vind het een eer als mensen mij als inspiratie zien, maar achter mijn rug om of zonder mijn toestemming vind ik het gewoon een dikke vette $$%*Î*~!%*^@$(*$ naaistreek en dán zie ik het niet als een 'eer' maar gewoon als na-aperij.
[ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 20:25 ]
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell