• Ik moest vandaag piano spelen.En iedereen zat gewoon zo naar mij te kijken.
    Ik trilde helemaal.We moesten Flinstoons spelen.
    Ik heb gelukkig een Voldoende..

    Hebben jullie altijd goed in muziek??


    I love BTR and One Direction!

    Ik ben een beetje een muzieknurdo wat dat betreft... xD
    Toen ik het op school als vak had had ik meestal een 10 en nooit lager dan een 8.5, en op de muziekschool had ik ook na een paar jaar de hoogste graad binnen. :'D
    /arrogance


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Romances schreef:
    Goedzo :Y)

    Ik heb allang geen muziek meer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Goedzoo ;]
    Ik stond altijd wel rond de 8, maar heb het nu niet meer. Vond er ook geen flikker aan, al was ik er wel goed in :X

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 19:51 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Romances schreef:
    Goedzo :Y)

    Ik heb allang geen muziek meer.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb dit jaar geen muziek

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 19:59 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Romances schreef:
    Goedzo :Y)

    Ik heb allang geen muziek meer.


    Hope goes lost but never dies.

    Nee, ik weet niet meer waarom ik het gekozen heb .__. gelukkig sta ik nog voldoende, met de nadruk op nog.


    Destroy what destroys you.

    Ik ben slecht in muziek -_- heel erg slecht. Gelukkig heb ik het nu niet meer! Ik zit wel op stijldansen, maar dat is wat anders.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wij hadden in de 1ste en 2de dans, drama en muziek. Dat vond ik vreselijk! Ik was blij dat ik er in de 3de vanaf was. Krijg ik nu in de 4de CKV >.< Wat ben ik blij als ik daar ook weer vanaf ben.
    Maar in muziek was ik dus nooit goed, haha. Het interesseerde me gewoon niet en ik deed er eigenlijk niet echt mijn best voor. Helaas moet ik nu een voldoende halen voor CKV, anders ga ik niet naar de 5de >.< Want dat is al net zo'n klote vak.


    To live would be an awfully big adventure

    haha goed zo. ik haatte muziek, omdat het te simpel en te simplistisch voor mij was, en nuj hebben we het niet meer xd. wij moesten altijd ukelele spelen 0_o


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wij doen altijd dingen met de hele klas, en daarop krijgen we gelukkig wel een goed cijfer, want zelf ben ik helemaal niet muzikaal (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan