• Heeft iemand al de boeken van Gone gelezen ?

    Ik heb het eerste deel : Gone - verlaten gelezen en ben er nu al een fan van (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    ik heb alleen honger en leugens gelezen, ik denk dat ik later het eerste deel nog lees.


    it's so empty living behind these castle walls

    Nee sorry!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    SunshineXJes schreef:
    Nee sorry!


    They fell in love, didn't they?

    Ik heb alleen de eerste twee gelezen, de derde staat nog op mijn 'to read' lijstje ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Washington schreef:
    ik heb alleen honger en leugens gelezen, ik denk dat ik later het eerste deel nog lees.


    O de vervolgdelen ! Hoe waren ze ?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Klinkt me niet bekend in de oren ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mathematics schreef:
    (...)

    O de vervolgdelen ! Hoe waren ze ?
    Cool. En ik verklap je dat na het derde deel ze nog steeds niet vrij zijn uit de FAKZ. Ik eindelijk blij: jeeej, ze komen eruit. Nope.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Cool. En ik verklap je dat na het derde deel ze nog steeds niet vrij zijn uit de FAKZ. Ik eindelijk blij: jeeej, ze komen eruit. Nope.


    Nog delen dus !!


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Nee, ken ik niet. Waar gaan ze over? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Crime schreef:
    Klinkt me niet bekend in de oren ;d


    Hope goes lost but never dies.

    Daar zat een kortingspapiertje van in mijn 'De Hongerspelen'boek ;'D Ik vond 't wel interessant.


    Frankly my dear, I don't give a damn.