• Ja ik zou er een heel lang verhaal van kunnen maken, maar omdat ik met jullie te doen heb doe ik dat maar niet.
    Een vriendin van me heeft nu al anderhalf jaar verkering met een jongen, en ik ben haar nu toch echt wel spuugzat. Ze praat alleen maar, maar dan ook alleen maar over die jongen. Jasper dit, Jasper dat, ohja dat heeft Jasper ook, zou Jasper dit leuk vinden, ik weet niet hoor ik moet het eerst aan Jasper vragen. Blegh, gaat ze me vertellen hoe leuk het wel niet was met hem dat weekend in bed, en er zijn vast wel mensen die het leuk vinden dat te horen maar ik hoef dat echt niet te weten, dat deel je dan maar met iemand anders.


    Ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik het niet hoef te horen, maar zij denkt dat juist dat ik het wel wil ofzo, terwijl ze toch zou moeten snappen dat ik het allemaal niet hoef te weten.

    Dus iemand die tips heefT?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Blijven zeggen dat je het niet wil. Als het haar écht niet duidelijk is loop dan desnoods weg of ga ergens anders zitten.


    your eyes are like stars in the night.

    Anxiety schreef:
    Volgens mij doe ik dat ook bij mijn vriendinnen, alleen de details niet :3

    stop er dan nu mee, want het is zéér irritant en voor je het weet heb je geen vriendinnen meet over.

    Ik kan begrijpen dat ze zoveel van haar liefje houdt, maar soms wil je eens variatie in gesprekken haha.
    Zelf heb ik dat probleem niet, maar dat komt omdat 3/4de van mijn vriendenclubje nog single is. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Aah, ik weet echt precies hoe je je voelt. Ik negeer het meisje dat ook zo doet gewoon, en als ze vraagt waarom, dan zeg ik dat het me gewoon niet interesseert wat ze te vertellen heeft. Dat werkt heel goed ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    'M'n beste, dit boeit me gewoon echt geen flikker, capish?'

    Dat zou ik zeggen. Damn, wat zijn zulke gasten vervelend. Ik bedoel; ga dan verdomme naar je vriend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Nou ik zou gewoon zeggen tegen haar dat ze er echt mee moet ophouden omdat het constant over hem gaat. Maar dan in beetje gemene vorm, want zo maak ik zulke dingen nou eenmaal duidelijk :X


    Play The Best Memories.

    Zo ken ik ook een koppeltje.. ze hebben geen vrienden meer.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Het is wel lief dat ze zo bezorgd is om jou, maar als jij ervoor wil gaan, moet ze dat natuurlijk wel accepteren, niet dan? :o
    Vind ik dus ook :(


    Life is hard and then we die

    dat is wel vervelend maaar ik doe het zelf oook


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    als mijn vriedin iets zeggen wat ik niet wil horen geef ik elke keer een klei tikje op de hooft xD (niet pijnlijk zooo gemeen ben ik ook niet) een vriedin van mij zij de heltijd yeelo tegen mij als bij naam . ik vindt het een k*t naam ik zij al s ze niet stop dat ik haar een tikje mag geven op haar hooft noe dat dee ik xD ze zij het nooit meer


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor