• Ja ik zou er een heel lang verhaal van kunnen maken, maar omdat ik met jullie te doen heb doe ik dat maar niet.
    Een vriendin van me heeft nu al anderhalf jaar verkering met een jongen, en ik ben haar nu toch echt wel spuugzat. Ze praat alleen maar, maar dan ook alleen maar over die jongen. Jasper dit, Jasper dat, ohja dat heeft Jasper ook, zou Jasper dit leuk vinden, ik weet niet hoor ik moet het eerst aan Jasper vragen. Blegh, gaat ze me vertellen hoe leuk het wel niet was met hem dat weekend in bed, en er zijn vast wel mensen die het leuk vinden dat te horen maar ik hoef dat echt niet te weten, dat deel je dan maar met iemand anders.


    Ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik het niet hoef te horen, maar zij denkt dat juist dat ik het wel wil ofzo, terwijl ze toch zou moeten snappen dat ik het allemaal niet hoef te weten.

    Dus iemand die tips heefT?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou ik zou gewoon zeggen tegen haar dat ze er echt mee moet ophouden omdat het constant over hem gaat. Maar dan in beetje gemene vorm, want zo maak ik zulke dingen nou eenmaal duidelijk :X


    -

    Door haar heen gaan praten over andere dingen. Mijn beste vriendin praat soms ook alleen maar over zichzelf, en af en toe moet ik dan gewoon van onderwerp switchen om mezelf ook een beetje aan het woord te laten xD


    Life is hard and then we die

    Omg, dat deed iemand ook bij mij o.o
    Ging ie vertellen dat ie z'n vrienden gevingerd had enzo en wat ze in bed hadden gedaan enzo. Ik heb hem genegeerd en toen hield hij op :'D Maar nu praat ie amper tegen me, maar ik zit er niet mee x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Door haar heen gaan praten over andere dingen. Mijn beste vriendin praat soms ook alleen maar over zichzelf, en af en toe moet ik dan gewoon van onderwerp switchen om mezelf ook een beetje aan het woord te laten xD


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PUKKELxDING schreef:
    Door haar heen gaan praten over andere dingen. Mijn beste vriendin praat soms ook alleen maar over zichzelf, en af en toe moet ik dan gewoon van onderwerp switchen om mezelf ook een beetje aan het woord te laten xD

    Daar kan ik absoluut niet tegen haha :'D
    Dan wil ik al niet eens meer met diegene praten x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    sorry., ik heb geen tips vor je aangezien ik met hetzelfde prbleem zit.,
    idd heel veel sterkte., en ik heb echt medelijde met je want ik weet hoe je je voelt.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HAHA dit is zo herkenbaar, een meisje die ik ken heeft net 2 maand ofzo met ene jasper en gedraagt zich precies t zelfde. Serieus, dat mens sprak alleen maar over zichzelf ik heb geen contact meer met haar gezocht zij ook niet meer met mij t enige wat we nog zeggen is hoi. serieus ze is me toch een egocentrisch persoon.

    gewoon recht in haar gezicht zeggen dat je dat niet hoeft te weten.
    Of gewoon weglopen ofzo.. klinkt hard, maar je hebt haar gewaarschuwd. ;]


    It's not the same without you.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Daar kan ik absoluut niet tegen haha :'D
    Dan wil ik al niet eens meer met diegene praten x'D
    Daar heb ik ook vaak last van, soms ga ik haar ook gewoon negeren XD
    En als ik dan een keer over mijn liefdesleven begint, is het van; 'Ja ik vind dit en dit en zo is het en dat vindt iedereen waarmee ik praat.' En dan heb ik iets van; 'Ja, ik begreep het de tiende keer ook al!! :('


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Daar heb ik ook vaak last van, soms ga ik haar ook gewoon negeren XD
    En als ik dan een keer over mijn liefdesleven begint, is het van; 'Ja ik vind dit en dit en zo is het en dat vindt iedereen waarmee ik praat.' En dan heb ik iets van; 'Ja, ik begreep het de tiende keer ook al!! :('

    Zo irritant o.o
    En dan is er meestal nog geen speld tussen te krijgen ook o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet precies wat je bedoelt. Er is dus ook zo'n meisje die ik ken, zelfs haar vriendje heet Jasper -lekker toevallig-. Ik krijg dan ook van alles te weten over haar seksleven met hem en die naam hoor ik dan veel te vaak. Ik reageer er altijd heel kortaf op en begin dan gewoon over iets anders, zo ziet ze tenminste dat het me niet interesseert. Oké, ze mag me nu ook niet meer, maar daar zal ik dan ook niet om rouwen. (:

    Vraag of ze gwn er over wil ophouden.
    Kzou er ook gek van worden O:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Volgens mij doe ik dat ook bij mijn vriendinnen, alleen de details niet :3

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 17:28 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Zo irritant o.o
    En dan is er meestal nog geen speld tussen te krijgen ook o.o
    Nee inderdaad! Dan zeg ik honderd keer 'Jaa, maar dit en dit heb ik al uitgepraat, en ik ben echt voorzichtig, en het zal echt niet nog een keer gebeuren, hij is veranderd, volwassener, blablabla.' En dan is het nog van; 'Nee, zo iemand kan ik niet vertrouwen, ik wil hem echt nooit zien hoor, iemand die jou zoveel pijn heeft gedaan heeft mijn respect niet. Blablabla. Maar als jij gelukkig bent vind ik het best.' Meeeeh, ik snap het gewoon niet.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee inderdaad! Dan zeg ik honderd keer 'Jaa, maar dit en dit heb ik al uitgepraat, en ik ben echt voorzichtig, en het zal echt niet nog een keer gebeuren, hij is veranderd, volwassener, blablabla.' En dan is het nog van; 'Nee, zo iemand kan ik niet vertrouwen, ik wil hem echt nooit zien hoor, iemand die jou zoveel pijn heeft gedaan heeft mijn respect niet. Blablabla. Maar als jij gelukkig bent vind ik het best.' Meeeeh, ik snap het gewoon niet.

    Het is wel lief dat ze zo bezorgd is om jou, maar als jij ervoor wil gaan, moet ze dat natuurlijk wel accepteren, niet dan? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.