• ///

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:47 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 23:20 ]

No growth of the heart is ever a waste

Hel schreef:
    (...)

Denk niet dat ze dat voor 20 mensen gaan doen xD

Dan gaan we een topic maken en laten we heel Quizlet mailen en dan maken we een Hyve aan en nodigen we al onze vrienden uit en die laten we ook mailen? =3

*insert philosophical cringe expression here*

Kan iemand dit in de beginpost zetten? komt van de NS Site

Aangepaste dienstregeling zaterdag 11 december:
    *reis tussen Rotterdam Centraal en Gouda/Utrecht Centraal met de omgeleide Intercity. Deze Intercity stopt niet in Rotterdam Alexander.

Omreisadviezen voor het hele weekend
    *reis tussen Delft, Rijswijk, Den Haag Moerwijk, Den Haag HS en Gouda,Utrecht Centraal via Den Haag Centraal
    *reis tussen Utrecht Centraal en Roosendaal, Breda Vlissingen via 's-Hertogenbosch
    *reis tussen Rotterdam Centraal en Arnhem, Nijmegen via Breda en 's-Hertogenbosch

Extra reistijd:
    *Een kwartier tot een half uur

Lijkt me handiger dan om naar centraal te gaan.
    Ik heb al moeite om naar Alexander te gaan, laat staan nu met al die omleidingen.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Roos [Hertje] mag niet van d'r moeder, maar ze gaat het nog wel proberen. Kans is alleen niet erg groot op het moment. ):

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Ik heb misschien wel een oplossing. Toen ik bij 9292ov vanaf Rotterdam Centraal naar Rotterdam Alexander met de bus invoerde kreeg ik dit. Ik neem aan dat er niks is met de bussen, dus kunnen we eventueel allemaal op elkaar wachten bij Centraal en daarna met de bus naar Alexander. (Aangezien de meeste mensen inclusief ik naar Alexander willen)

[ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 17:11 ]

*insert philosophical cringe expression here*

Oke zoals het er nu naar uit ziet blijft dat feest op de 11e
    Maar ik blijf hopen (cat)

YoYoYoghurt schreef:
    Ik heb misschien wel een oplossing. Toen ik bij 9292ov vanaf Rotterdam Centraal naar Rotterdam Alexander met de bus invoerde kreeg ik dit. Ik neem aan dat er niks is met de bussen, dus kunnen we eventueel allemaal op elkaar wachten bij Centraal en daarna met de bus naar Alexander. (Aangezien de meeste mensen inclusief ik naar Alexander willen)

Goed idee. Maar wat nou als er een aantal mensen nét te laat zijn.
    Dan moeten we wel écht precies weten wie er komen.
    En die personen kunnen bereiken (sms bellen..)

En haha, straks passen we niet met zn alle in die bus, als er nog meer passagiers zijn :X

Rosyln schreef:
    Lijkt me handiger dan om naar centraal te gaan.
    Ik heb al moeite om naar Alexander te gaan, laat staan nu met al die omleidingen.

Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik dacht net bij mezelf: Sam shut up met je Centraal anders krijg ik weer gezeik, maar nu iemand het al zegt doe ik het ook. Eerst wou ik naar Centraal, daarna maakte het me niet veel uit, maar nu is het gewoon veel praktischer, kijkend naar de situaties die Krull schrijft.

Sniper schreef:
    (...)
    Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik dacht net bij mezelf: Sam shut up met je Centraal anders krijg ik weer gezeik, maar nu iemand het al zegt doe ik het ook. Eerst wou ik naar Centraal, daarna maakte het me niet veel uit, maar nu is het gewoon veel praktischer, kijkend naar de situaties die Krull schrijft.

Olé!(krul)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Sniper schreef:
    (...)

ja,daar zat ik dus ook al mee, plus dat het nu dus wel weer extra kosten zijn (strippenkaart, weet ik wat...) we moeten bijna allemaal extra (om)reizen, voor degene die dicht bij rotterdam wonen zal het niet zoveel uit maken, maar in mijn geval ga ik nu al uit van 3 of 3,5 uur op zn minst... centraal is nu gewoon makkelijker..

Als we de meeting verplaatsen naar Centraal kan ik -en daarmee ook gelijk Gaby niet mee- want mijn moeder wil ons namelijk rijden naar Rotterdam Alexander omdat ze daar toch al heen moest. Maar ik weet nu al 100% zeker dat mijn moeder niet naar Centraal wilt rijden. Ten eerste omdat ze het sowieso niet goed had gevonden was ik naar Centraal geweest en Centraal is zo groot dat het een heel gedoe wordt om haar weer op te zoeken aangezien we ook met haar terug moeten naar huis.

it's so empty living behind these castle walls

Oke zoals ik het nu zie hebben we twee opties: Of naar Alexander met bussen ed of de datum verschuiven.
    Centraal valt denk ik af omdat de organisatoren daar niet heen kunnen...

[ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 19:49 ]

Kunnnen we niet reizen via de omreizingsadviezen?

it's so empty living behind these castle walls

Washington schreef:
    Kunnnen we niet reizen via de omreizingsadviezen?

Oh lol zijn die er? Ja dan lijkt dat me idd het beste.

Oke. I've got an idea.
    We nemen gewoon allemaal een trein eerder en maken een PB aan met onze nummers, zodat we mekaar kunnen bereiken mocht er wat mislopen. Als ik een trein eerder neem ben ik om ongeveer half 1 in R'dam A. Mocht er toch gezanik komen dan heb ik een half uur resttijd.