• Ik heb geen idee of ik het eigelijk wel mag maar,

    Over hoe het echt ging, sommige weten dat Chocodonut geband is.
    Omdat ze boze berichten stuurde. Maar ik ga de reden vertellen waarom ze dat deed.

    Het begon eigelijk zaterdag, we waren aan het praten over dat we elkaar best jongenachtig vonden enzo.
    En toen kwam ze op een idee om accounts te maken Tomboy en Tomboy2, zij was Tomboy2 en ik Tomboy. En toen ging ze een story maken, maar toen zette ze hem op forum.
    En even later kreeg ze allemaal berichten, maar sommige waren best gemeen zoals: Tomboy domme naam of ik vind het niet fijn lezen. en even later keek ze op hun profielen.
    En zag ze daar, dat ze begonnen te roddelen over haar.
    En dus ja, toen werd ze zo kwaad en maakte ze nog een account en stuurde ze allemaal boze berichten.
    en zo was het ongeveer, ze wou het wel melden dat ze roddelde maar ze was zo kwaad dat ze er niet aangedacht had.

    Ahum.
    Ik ben degene waar je het over hebt, in elk geval 1 van de 2.
    & ik vond het persoonlijk nogal triest
    Dat ik gestalkt werd met anonieme berichtjes met gescheld en rare poppetjes erin, en van die dingen als ja ik hou je in de gaten blablabla.
    Omdat ik alleen maar zei dat ik de schrijfstijl van Tomboy niet goed vond. Tomboy is een domme naam heeft nooit iemand gezegd, dat ging over het woord Tomboy in het algemeen. Niet over haar dus. En nu maak jij weer zo'n topic, terwijl het allang klaar was.
    Yeah right.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 21:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Heb ik iets gemist? Wie is Chocodonut en Tomboy enzo?
    Besides, je kiest toch zelf je username, daar hoeft een ander echt niet over te zeuren. Jij kiest het zelf en als een ander daar niet tevreden mee is, is dat haar eigen probleem toch gewoon!
    Als een ander mijn username kut vind is dat goed voor haar. Ik moet er toch zelf mee verder dus het is dan maar hun probleem die jij dan maar moet negeren! Punt.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    Heb ik iets gemist? Wie is Chocodonut en Tomboy enzo?
    Besides, je kiest toch zelf je username, daar hoeft een ander echt niet over te zeuren. Jij kiest het zelf en als een ander daar niet tevreden mee is, is dat haar eigen probleem toch gewoon!
    Als een ander mijn username kut vind is dat goed voor haar. Ik moet er toch zelf mee verder dus het is dan maar hun probleem die jij dan maar moet negeren! Punt.


    Ik heb nooit wat gezegd over haar username.
    Iemand vroeg mij wat het woord tomboy betekende
    Toen kopieerde ik een stukje van wikipedia
    en die uitleg was nogal raar, dus toen werd er gezegd
    Dat het een dom woord was. Niks over haar naam, want
    dat kan me echt geen flikker schelen hoe ze zich
    op Q noemt.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 21:22 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Funeral schreef:
    Het zal allemaal wel, ik houd me er buiten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Crime schreef:
    Oh gosh, ik hoop dat dit niet weer uit de hand gaat lopen. Ik hou me er buiten. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Outside schreef:
    Mensen nemen internet weer eens veeeel te serieus. :Y)

    Van deze site moet je niet anders verwachten.


    You move me ......... Kurt

    vreemd verhaal...
    Maar ik hou me erbuiten (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kan er een slotje op dit topic?
    Als iemand uitleg wil, kom maar vragen
    Maar niet heel Quizlet hoeft zich hiermee te gaan bemoeien, right?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 21:31 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Luce schreef:
    (...)

    Ik heb nooit wat gezegd over haar username.
    Iemand vroeg mij wat het woord tomboy betekende
    Toen kopieerde ik een stukje van wikipedia
    en die uitleg was nogal raar, dus toen werd er gezegd
    Dat het een dom woord was. Niks over haar naam, want
    dat kan me echt geen flikker schelen hoe ze zich
    op Q noemt.

    Ik had het niet op jou, maar gewoon in het algemeen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heigl schreef:
    (...)
    Ik had het niet op jou, maar gewoon in het algemeen.


    Nee, maar ik ben wel degene die dat zogenaamd gezegd heeft. Dus vandaar dat ik me aangesproken voelde.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Luce schreef:
    Kan er een slotje op dit topic?
    Als iemand uitleg wil, kom maar vragen
    Maar niet heel Quizlet hoeft zich hiermee te gaan bemoeien, right?

    Oke (:
    > Slotje.