• ik ben eigenlijk best wel een apart figuur en mensen vinden me vaak raar.

    ik ben Christen,heb piercings en een tattoo op mijn voet met de letter J (van mijn neef jeffery)ik ben biseksueel (heb een relatie gehad met een meisje) en ik ben een hiphopper en enorm fan van de dochter van michael jackson (paris jackson)

    en juilie?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 19:28 ]

    Innerlijk: uh, eigenwijs, druk, koppig, nieuwsgierig, kan ook rustig zijn, altijd in voor wat lol.
    Uiterlijk: ewa mattie jwz.


    I live for the applause, you will die for it.

    SunshineXJes schreef:
    Innerlijk: Zwaar overhoop op dit moment ):
    Uiterlijk: Blond, krullen, een blauw en een groen oog :)



    ben jaloers op jou ogen

    Innerlijk: tja, uhm, just me (: laat ik het zo zeggen: ik doe dat wat ik wil :Y)
    Uiterlijk: donkerblonde krullen, groenbruine ogen en 1.63 m. Vroeger had ik een pony waardoor ik Hermelien werd genoemd -_- maar nu niet meer.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Innerlijk: Ik ben eigenlijk wel aardig, denk ik. Maar altijd als ik met nieuwe mensen praat, krijg ik naderhand de vraag waarom ik zo arrogant keek, dus misschien straal ik toch wat vreemds uit. Anyways, en voor de rest? Mijn hersenen zijn gesmolten door mijn dikke muts, en de rest is waarschijnlijk weggehaalt door aliens.
    Uiterlijk: Haren die bezig zijn met blond te worden (nu half blond, half rood haar, pfft.), bruine ogen (als je het beeld zwartwit maakt op mijn ogen na, oranje, haha.) en qua kleding een beetje mainstream (':


    You move me ......... Kurt

    Innerlijk: Enthousiast, het tegenovergestelde van bescheiden, sociaal, ondernemend, verantwoordelijk voelend, behulpzaam, vrolijk, wijs (ik denk zelf na voordat ik iets vind), chaotisch, uitsteller.
    Uiterlijk: Lichtblond, golvend, lang haar. Blauw/grijze ogen. 1 meter 67. Overgewicht. Vrij grote boezem. Vaak een rokje met een legging dragend.


    Life is hard and then we die

    Innerlijk: Eerder rustig, soms wel enthousiast, lui, wel lief.Maar het hangt ervan af.Als ik je niet ken kom ik vast niet aardig of behulpzaam over, maar eens je mijn vriend bent, dan ben ik er ook voor je.
    Uiterlijk: Donkerbruin haar, donkerblauwe ogen, 1 meter 60.-extreem klein dus, haha-Zeker niet dun, maar ook niet dik.


    effort never betrays you

    Innerlijk 1): Een bitch. Terughoudend, vertrouwt mensen niet snel & bemoeit zich met veel dingen. Laat soms té veel van zich horen wat naar problemen kan leiden. Neemt weinig serieus. Pikt weinig, als iemand iets over mij/m'n vriendinnen/vriend(en)/familie lult dan ben ik best bereid diegene een stoot te geven. Bijt van zich af.
    Innerlijk 2): Behulpzaam. Blijft doordrammen als een belangrijk persoon met iets zit, en zij ziet dat maar diegene wil het niet zeggen. Overgevoelig. Eerlijk, begripvol. Neemt weinig serieus, maar neemt problemen met vriendinnen/vrienden wel serieus. Is bereid alles voor haar beste vriendin & haar vriend te doen. Bind zich te snel aan mensen.

    Uiterlijk: Geverfd haar, mix tussen bruin & rood. Saaie, bruine ogen met een randje grijs. Navelpiercing, redelijke borsten -cup 80D, soms zelfs 75E ;$-, stevig, niet dik. Heel klein 1m53, hele kleine voetjes. maat 36. Loopt meestal op Uggs of pumps. That's it :')?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 18:27 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Innerlijk: élke emotie die er te verzinnen valt. Ik ben arrogant, soms discriminerend, ik heb het niet op niet-sociale mensen, ik roddel enz. Maar ik ben ook heel vrolijk, behulpzaam, zie altijd het goede van mensen in, ik hou écht van de peeps om me heen. Ik ben slim (niet in de school-manier, in de manier van doen). Ik doe soms stomme dingen, net zoals elke andere tiener. Ik hou van feesten & uitgaan. Maar het aller-allermeest hou ik van mijn vrienden. <33
    Uiterlijk: klik. Ik ben 1.80, donkerblonde slag tot op mijn schouders, best slank/dun (ik heb wat eetprobleempjes gehad) Ik ben best plat, wat ik fijn vind bij mijn buik & dijen, iets minder leuk bij m'n tieten. Maar ik accepteer mezelf zoals ik ben, dat kan ik nu eindelijk.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 18:29 ]


    It's time to be happy again.

    Innerlijk: Geen idee.
    Uiterlijk: Klein, dik, bruin haar en blauwe ogen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Van binnen: Ik ben heel erg snel kwaad, denk heel erg veel na, doe mijn uiterste best op school, ben een beetje eigenwijs, kan bazig overkomen, maar ondanks dat allemaal ben ik toch sociaal en hulpzaam. (':
    Van buiten: Ik ben een meter 43 -schrik niet- en ik zie er Zo uit.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Innerlijk: Iemand die graag mensen helpt, behulpzaam en te vertrouwen is!
    Uiterlijk: Donkerbruin haar, bruine ogen, 1m60...

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 18:33 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Innerlijk: Moet je zelf maar over oordelen.
    Uiterlijk: Klein, krullerig, soort van blond haar, bruine ogen, normale kleding? Echt niet boeiend ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Innerlijk: Rustig en verlegen. Soms een grote mond, en zegt wat ze denkt.
    Uiterlijk: Blond halflang haar, grijs blauwe ogen. 1.72 meter lang, niet te mager, niet te dik. 65 kilo. Picture


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Innerlijk ; Beetje verneukt door dingen die gebruikt zijn, maar op zich wel aardig ,spontaan en behulpzaam, HEEL ERG KLUNZIG

    Uiterlijk; Bruin haar, lip piercing, blauwe ogen, ski-baan neus die heel leuk mee flappert als ik lach zeg maar, Stevig, 1,74,oor vol piercings :P, grote borsten en dat was het xD

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 19:08 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Innerlijk: Iedereen denkt dat ik een stereotype ben, maar dat ben ik dus totaal niet als je me beter leert kennen!:$ Mensen zijn dan vaak wel heel verrast over mij in de positieve zinxD
    Uiterlijk: 1.67 lang, beetje mollig, redelijk lang blond haar met slag erin. Iedereen denk dat het geverft is is dus niet zo, bruine ogen, gaatjes in m'n oren en in verhouding kleine voeten. Ben niet heel tevreden.:X


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~