• ik ben eigenlijk best wel een apart figuur en mensen vinden me vaak raar.

    ik ben Christen,heb piercings en een tattoo op mijn voet met de letter J (van mijn neef jeffery)ik ben biseksueel (heb een relatie gehad met een meisje) en ik ben een hiphopper en enorm fan van de dochter van michael jackson (paris jackson)

    en juilie?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 19:28 ]

    Ik ben eigenlijk niet zo bijzonder, ik ben alleen wel behoorlijk lang, wat ook niet altijd heel leuk is. (1.80, en ik ben nog aan het groeien -.-)
    Verder heb ik bruin haar, bruine ogen en hád ik gaatjes in mijn oren, maar die zijn dichtgegroeid. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tja, een hart, een paar nieren, smerige darmen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Innerlijk: één grote puinhoop.
    Uiterlijk: 1.72 meter, blond haar, bruine ogen, niet dik, niet dun en modieuze kleding.
    Niet zo interessant dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zie eruit als je ergste nachtmerrie! :Y) Muahahaha


    *insert philosophical cringe expression here*

    Innerlijk: Verpest, verneukt en door elkaar geschopt.
    Uiterlijk: 1.75 meter, lang bruin haar, blauwe ogen, lange benen, dikke kuiten door het hockeyen, keilange nagels en gewoon normaal qua dikheid ofzo.

    En als je me niet gelooft en denkt dat ik een pedo ben heb je pech, haha.


    Hope goes lost but never dies.

    Innerlijk : Ik heb GEEN idee =)
    Uiterlijk: Ik ben 1m66 ik heb bruin haar en blauwe ogen ik ben niet echt blij met men lichaam maar ja..
    Ik ben niet blij met mezelf maar ik moet met dit lichaam de rest van men leven voort dus heb ik niet veel keuze =)


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Innerlijk : Ik heb GEEN idee =)
    Uiterlijk: Ik ben 1m66 ik heb bruin haar en blauwe ogen ik ben niet echt blij met men lichaam maar ja..
    Ik ben niet blij met mezelf maar ik moet met dit lichaam de rest van men leven voort dus heb ik niet veel keuze =)



    meisje wees gezelf en ben trots op je lichaam...

    innerlijk: geeeen idee xd
    uiterlijk: 1m70, blond haar tot mn schouders, blauw-groen-goud/bruine ogen; heel vaag i know xd, kleding normaaal, ik ben niet dik en niet dun:Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hoezo is iedereen hier zo lang?
    Innerlijk;Fucked up
    uiterlijk;1.66m, lang bruin haar,bruine ogen,korte beentjes,geen idee qua dikheid,skinnyjeans allstars & band Tees.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Innerlijk: Negatief.
    Uiterlijk: Oordeel zelf maar..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toxxxic schreef:
    Innerlijk: Negatief.
    Uiterlijk: Oordeel zelf maar..



    meisje jij bent mooi........(H)(H)(H)

    Innerlijk: Welke van mijn twee kanten wil je weten? 8D
    Uiterlijk: 1.74, blauwgrijze ogen, bruin haar. Aparte stijl. Twee lippiercings en navelpiercing. Mijn lichaam verandert elke week. De ene week heb ik een buikje, de andere week kun je m'n ribben tellen. Ik ben gewoon weird. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Innerlijk: Weet ik nog niet echt
    Maar uiterlijk: De een zegt: Mooi dun en mooi lichaam. De ander zegt: Te mager, moet veel eten. Ik ben er heel onzeker ervan geworden, maar ondertussen ben ik er wel trots op..!! Moeten jullie ook doen! Of je nou te dun bent of te dik. Wees blij met jezelf!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Innerlijk: Iemand die te veel nadenkt over dingen, enorme perfectionist, kan zich keihard voor dingen inzetten maar voelt zich ook enorm teleurgesteld wanneer dingen niet lukken. Grof, agressief, outspoken (niet echt op het forum omdat het niet echt gewaardeerd kan worden). There you got it. Probeert haar weg naar zichzelf te vinden.
    Uiterlijk: zie FB.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 20:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Innerlijk: Zwaar overhoop op dit moment ):
    Uiterlijk: Blond, krullen, een blauw en een groen oog :)


    I'm just a little girl in a big mean world.