• als ik hem soms in zen buikie pook dan heft ie zen hand op zo van 'nog een keer en ik zal je...

    en dan luister ik lekker niet en dan doe ik het nog en keer

    en dan krijg ik meestal een mep tegen men wang of een slaag op mijn hand x''D



    maar goed ik ga lkkr door want hij moet leren dat IK de baas ben x]


    =

    Mijn kat doet dat ook:X
    enkel bijt het beest wel, beetje overgevoelig aan zijn buik(A)


    No me digas qué tengo que hacer

    EliseCase schreef:
    Mijn kat doet dat ook:X
    enkel bijt het beest wel, beetje overgevoelig aan zijn buik(A)



    mijn bijt speels zeg maar hij weet dat als die the hard bijt het gaat bloeden x''D
    en hij schrikt dan ook waneer die iets the hard bijt :"']


    =

    Romances schreef:
    Joh. Als ie het niet leuk vind doe het dan gewoon niet.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Misschien wil hij gewoon spelen. Hij kan er ook niets aan doen dat hij nageltjes heeft (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Misschien wil hij gewoon spelen. Hij kan er ook niets aan doen dat hij nageltjes heeft (:





    als hij op de grond ligt wil die altijd spelen met mijn hand x''D
    en probeert ie zo voorzichtig mogelijk the doen

    echt cutte :''3


    =

    Katten vinden et meestal nooit fijn als je aan hun buik zit.. tenzij ze uit hun eigen op hun rug gaan liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Katten vinden et meestal nooit fijn als je aan hun buik zit.. tenzij ze uit hun eigen op hun rug gaan liggen.




    ik heb nog eentje die maakt daar helemaal geeen drama van het is net alsof die zegt schijt eraan x''D


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)



    ik heb nog eentje die maakt daar helemaal geeen drama van het is net alsof die zegt schijt eraan x''D


    Die kat weet heus wel hoe en wat =P aangezien ik bijna alles bij de kat kandoen =P maar me broertje ofzowniet dan gaat die kat gelijk weg


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Peanutxhead schreef:
    als ik hem soms in zen buikie pook dan heft ie zen hand op zo van 'nog een keer en ik zal je...

    en dan luister ik lekker niet en dan doe ik het nog en keer

    en dan krijg ik meestal een mep tegen men wang of een slaag op mijn hand x''D



    maar goed ik ga lkkr door want hij moet leren dat IK de baas ben x]


    En ineens hangt er een kat aan je gezicht :')
    Sorry, ik zag het gewoon even voor me (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Amistad schreef:
    (...)

    Die kat weet heus wel hoe en wat =P aangezien ik bijna alles bij de kat kandoen =P maar me broertje ofzowniet dan gaat die kat gelijk weg




    x'D


    als ik mijn kat knuffel en em dan loslaaat kijkt ie echt zo van Wtf DOE jij? o.0
    en huppeld die arrogant weg met zen vette buikje xD


    =

    RxVampFish schreef:
    (...)

    En ineens hangt er een kat aan je gezicht :')
    Sorry, ik zag het gewoon even voor me (:



    AHAHAHA xd
    hij durft amper zen nagels uittesteken xD


    =

    Peanutxhead schreef:
    (...)



    x'D


    als ik mijn kat knuffel en em dan loslaaat kijkt ie echt zo van Wtf DOE jij? o.0
    en huppeld die arrogant weg met zen vette buikje xD


    Als ik de kat weer eens als kussen gebruik.. dan kijkt tie op en gaat tie weer liggen van; Oh, ben jij et? Dan is et goed.

    Doe ik ook bij de hond.. maar die vind het dan nog wel eens leuk om spontaan hyper te worden en rent ze de bank af en dan heb je POK.. poot tegen me hasses -_-...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Peanutxhead schreef:
    (...)


    AHAHAHA xd
    hij durft amper zen nagels uittesteken xD


    Schijn bedriegt :')
    Op een dag pakt die kat je terug en dan lig je in allemaal stukjes op de grond..

    Oke sorry, dit is gewoon mijn uitstel van het leren van m'n tentamens (x


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxVampFish schreef:
    (...)

    Schijn bedriegt :')
    Op een dag pakt die kat je terug en dan lig je in allemaal stukjes op de grond..

    Oke sorry, dit is gewoon mijn uitstel van het leren van m'n tentamens (x


    AHAHAHA 8D
    dalijk is ie al plannetje aan het broede xD

    ahahaha x'''D -plat-


    =

    Je moet ook niet iets doen wat je kat niet leuk vind (cat)


    -