• Serieus ik ben vandaag jarig en 4 vriendinnen kwamen die ik ken van Valerius en hun zijn 4 van mijn beste vriendinnetjes :)
    Anywayz ze vroegen al weken van te voren wat ik wou hebben voor me verjaardag, ik wist niks behalve iets onzinnigs wat ik elke keer aan het roepen was: Ik wil Jesse met een roze strikje voor mijn verjaardag! :')

    Dus nou was vandaag mijn verjaardag en kwam 1 van die meiden aan met een kaart met pinguins (ja dat was al lol want we vonden Jesse een pinguin) en ik deed hem open had ze een foto van Jesse erin geplakt met een roze strikje x'D Dus ik kwam niet meer bij toen! x'DDD
    En ik had ook nog een kaart gekregen van een ander meisje met een foto van Valerius en een andere vriendin had gisteren al een kaart gegeven van Disney en had ze op die hoofden de hoofden van Valerius geplakt en van mij! x'D

    Maar serieus ik vind het stiekem nog steeds een van de geweldigste cadeautjes! (A)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 20:51 ]


    dream, dare, fly!

    Huh. Welke Jesse? x)

    Oh, en gefeliciteerd nog ^^

    [ bericht aangepast op 7 nov 2010 - 20:53 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Oh dat is echt geweldig! Je hebt een fijne verjaardag gehad dus. :3
    Gefeliciteerd alsnog!(krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is echt lolllig,Kun je misschien een foto van die kaart maken en op Quizlet zetten?

    Haha, geniaal (lol)
    Nog gefeliciteerd!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Luce schreef:
    Huh. Welke Jesse? x)

    Oh, en gefeliciteerd nog ^^


    Jesse van Valerius x'D
    *hoe lekker fout* (A)


    dream, dare, fly!

    Poseidon schreef:
    Oh dat is echt geweldig! Je hebt een fijne verjaardag gehad dus. :3
    Gefeliciteerd alsnog!(krul)


    Life is a beautiful struggle

    Poseidon schreef:
    Oh dat is echt geweldig! Je hebt een fijne verjaardag gehad dus. :3
    Gefeliciteerd alsnog!(krul)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.