• Probeer als avondeten dan eens spinaziepannekoeken!

    Je voegt de spinazie (eerst ondooien enzo) bij het gewone pannekoekenbeslag, even roeren en je maakt daarvan pannekoekjes (diameter 15 cm ongeveer). *
    Daarop kan je vanalles doen. Er hoort eigenlijk cramberrysaus op, maar dat vind ik niet zo lekker. Er kan ook nog kaas op, chocoladesaus, aardbeiensaus, stroop.. etc. Wat je maar bedenkt.

    * ik weet niet precies hoe je de spinazie bij de pannekoekenbeslag moet doen, maar misschien kan jij of iemand anders bij jou thuis dat wel bedenken.

    Ik wil jullie deze tip mee geven, want vind het heerlijk en ik ga dit vanavond weer eens eten :'p
    En het smaakt niet naar spinazie.

    Iel, dat ga ik niet eten, haha. Het klinkt echt vies. :x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    Iel, dat ga ik niet eten, haha. Het klinkt echt vies. :x

    Ja dat zegt iedereen, vandaar de titel 'sta je open voor iets nieuws?'
    Het klinkt vies maar het ís heel lekker. Iedereen bij mij thuis vind het lekker, terwijl er bijna altijd wel iemand is die het avondeten niet lekker vind.

    klinkt geniaal xd ik ga het proberen :Y)


    And in that moment, we were infinite.

    ik maak me eigen recepten., en het trekt me niet misschien met mijn eigen draai er aan zou ik het maken.


    Some angels have no wings.

    Ik heb dat al eens gegeten en het is inderdaad lekker.:Y)


    effort never betrays you

    Haha, mijn moeder probeert ook altijd dit soort dingen uit, en het lijkt me helemaal niet zo erg hoor :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm, het klinkt niet zo lekker. Spinaziepizza is wel echt lekker!:Y)


    Everything is worse without music.

    Van spinazie krijg ik rode ogen. Ik ben daar dus allergisch voor^^. I'll pass haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Crime schreef:
    Iel, dat ga ik niet eten, haha. Het klinkt echt vies. :x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Silvertress schreef:
    Van spinazie krijg ik rode ogen. Ik ben daar dus allergisch voor^^. I'll pass haha.

    Haha, dan heb je een geldige reden om het niet te proberen =P

    Lipsy schreef:
    Ik heb dat al eens gegeten en het is inderdaad lekker.:Y)

    Zien jullie wel! Haha. Ik ben niet de enige,

    Hmm. Ik zal het eens proberen.
    Maar ik betwijfel of mn moeder daarvoor te vinden is :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zien jullie wel! Haha. Ik ben niet de enige, .



    ik eet alles zelf de ingewanden. maarjah ik werk in de horeca het lijkt me lekker alleen met mijn eigen draai en ik kennde doe ik er altijd lekker veel groente en kruiden en alles in.

    je kan zelfs pannenkoeken taart maken XD


    Some angels have no wings.

    Heb ik ooit gegeten met sla in xp


    Has no one told you she's not breathing?