• Vinden jullie Beeldende Vorming een bijvak of een goed vak?
    Ik vind het leuk, maar ik ben er gewoon ontzettend slecht in...XD

    Ik vind het leuk. Heeft alleen niet megaveel nut denk ik, maar dat boeit niet. Tussen al die saaie vakken door moet je ook een beetje lol hebben :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    C0RPSE schreef:
    Ik vind het een goed vak, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik, vind ik, creatief ben :'D Toch denk ik dat het meer een bijvak is (:


    They fell in love, didn't they?

    voor mij is het een echt vak. ik wil er later wat mee doen en ik ben er goedin :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben er ook onwijs slecht in. Ik heb dat vak nu niet meer maar vorig jaar kwam er een nieuw meisje bij mij in de klas en die kan zó niet gezond goed tekenen! Ze heeft het adidas teken gemaakt en in plaats van adidas eronder, heeft ze er haar eigen naam neergezet. zo goed man! daar gebruikte ik die les voor. kijken naar hoe zij dat tekende & foto's maken met klas! (H)


    You don't have to change.

    Het is nutteloos, maar wel leuk en gezellig.xD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Sommige willen er verder in zoals ik, ik zit nu in mijn 2e jaar media en vormgeving en heb nog een jaar allround DTP gedaan en hierna ga ik naar de kunstacademie, dus nee ik vind het niet nutteloos

    En daarbij gaat het er niet om of je echt goed erin bent maar of je er plezier in hebt, iedereen heeft zo zijn eigen dingen die hij of zij mooi vind, wat jij niet goed of mooi vind vind een ander juist geweldig :)


    dream, dare, fly!