• Hi,
    Ik ga volgende week donderdag naar een familiefeestje maar ik heb geen idee wat ik moet aandoen. Daarom gaan we dus woensdag middag nog snel even shoppen.
    Iemand enig idee naar wat ik kan kijken? Maakt niet uit wat. Kleding + schoenen please n.n
    Thanks!

    Gewoon een blazer met een leuk t-shirtje met een foto eronder en een jeans. En dan pumps, gympen of van die herenschoenen/


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    skinny sneakers of pumps uuhm en een t shirt of idd een blazer altijd leuk (=


    its always the same road,it just go's on and on..

    Naar een geruit overhemd (pick a color), een grijs haltertopje eronder en daaronder een redelijk baggy jeans _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    BlueElephant schreef:
    Hmm ... Het is natuurlijk geen bal, al moet je er wel een beetje deftig uitzien ...
    Ik weet niet of je veel kleedjes draagt?
    Anders zou ik gaan voor een skinny jeans met pumps, een simpel topje en een vestje. Afgewerkt met oorbellen etc. (':


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    colbert en all stars of uggs austrelia :''3
    een vestje :''3

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 15:50 ]


    =

    Sphere schreef:
    Een skinny met een leuk tuniekje


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Een skinny of een broeklegging, met een tuniek of een langer t-shirt, die je dan kan afwerken met een riem. Gympen, ballerina's of pumps! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking